یکی از اعضای ارشد جمعیت الوفاق بحرین با اشاره به اینکه آل‌خلیفه با توسل به زور در برخورد با نیروهای انقلابی، عرصه را بر تحقق گفت‌وگو و آشتی تنگ‌تر می‌کند، تاکید کرد: این اقدامات خشونت‌طلبانه نتیجه‌ای نخواهد داشت. Tweet   «جمیل کاظم» عضو ارشد جمعیت الوفاق بحرین  در «منامه» اظهار داشت: آل خلیفه با در پیش ...

یکی از اعضای ارشد جمعیت الوفاق بحرین با اشاره به اینکه آل‌خلیفه با توسل به زور در برخورد با نیروهای انقلابی، عرصه را بر تحقق گفت‌وگو و آشتی تنگ‌تر می‌کند، تاکید کرد: این اقدامات خشونت‌طلبانه نتیجه‌ای نخواهد داشت.

خبرگزاری فارس: آل‌خلیفه با توسل به خشونت، عرصه را برای گفت‌وگو تنگ‌تر می‌کند

 

«جمیل کاظم» عضو ارشد جمعیت الوفاق بحرین  در «منامه» اظهار داشت: آل خلیفه با در پیش گرفتن اقدامات سرکوبگرانه، در حالی مانع از اجرای گفت‌وگو است که توسل به زور و خشونت بی‌نتیجه خواهد بود و چاره‌ای جز گفت‌وگو و آشتی وجود ندارد.

وی در خصوص اینکه مسئولان بحرینی اعلام کرده‌اند که نیروهای انقلابی فقط از طریق وزارت خارجه می‌توانند با جامعه جهانی ارتباط برقرار کنند، اظهار داشت: این اقدام در چارچوب مصادره جنبش انقلابی بحرین و اعمال فشار بر آن می‌باشد.

کاظم افزود: برخی طرفهای داخلی و خارجی در تلاش برای سوق دادن بحران و کشمکش موجود در بحرین به سمت جنگ طایفه‌ای هستند و در این راستا آل خلیفه نیز به کشتارهای برنامه‌ریزی شده روی آورده است.

وی تاکید کرد: مشکل بحرین در درجه نخست قانونی و سیاسی است زیرا نفوذ و ثروت در این کشور فقط در انحصار خاندان حاکم قرار دارد در حالی که آنان باید از برخی امتیازات صرف‌نظر کرده و با مردم از در آشتی وارد شوند.

این عضو ارشد جمعیت الوفاق شرایط منطقه را حساس برشمرده و تصریح کرد: «حساسیت امور تا آنجاست که نمی‌توان آینده را پیش‌بینی کرد و هر احتمالی وجود دارد».

وی گفت: جمعیت الوفاق، تصمیم آل خلیفه مبنی بر جلوگیری از ارتباط نیروهای انقلابی با جامعه جهانی و هیئت‌های دیپلماتیک در منامه را نقض قانون و منشورهای بین‌المللی می‌داند و تاکید دارد که این تصمیم ارزش قانونی و یا سیاسی ندارد و به معنی قیمومیت کامل بر مردم است از همین رو نمی‌توان در برابر آن سر تسلیم فرود آورد.

این گروه همچنین تاکید کرد که تصمیم اخیر، مردم را بیش از پیش مطمئن می‌کند که کشور به قانون اساسی‌ای نیاز دارد که آن را از تجاوزهای پی در پی آل خلیفه و نادیده گرفتن حقوق و آزادی‌های مردم نجات دهد چرا که این اقدامات نشان می‌دهد که آل خلیفه نه تنها به دنبال راه‌حلی برای بحران موجود نیست بلکه در تلاش برای هرچه بحرانی‌تر کردن اوضاع  کشور و در نتیجه توسل به زور و خشونت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7215

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.