جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا در این دو هفته که به خود فرصت داده بداند جنگ انرژی‌ها را فعال می‌کند و روح جهاد را نزد مسلمانان گسترش می‌دهد.   به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسدار انقلاب اسلامی عصر امروز در همایش سوریه ...

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا در این دو هفته که به خود فرصت داده بداند جنگ انرژی‌ها را فعال می‌کند و روح جهاد را نزد مسلمانان گسترش می‌دهد.

خبرگزاری فارس: آمریکا بداند جنگ انرژی‌ها را فعال می‌کند/ راه حل عبور از بحران سوریه نظامی نیست

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسدار انقلاب اسلامی عصر امروز در همایش سوریه سنگر مقاومت اظهار داشت: ما در آستانه یک نقطه عطف راهبردی در سرنوشت این منطقه و به نوعی در دنیای اسلام هستیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: آنچه که امروز شاهد آن هستیم حاصل تراکم شکست‌های امریکا و متحدان غربی ومنطقه‌ای است و در ادامه استراتژی‌های سه دهه گذشته به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: به صورت طبیعی منطقه‌ای که به نام خاورمیانه یا به عبارتی جهان اسلام و در ادبیاتی دقیق‌تر به غرب آسیا معروف شد، دارای چهار موضوع کلیدی است که راهبرد نظام سلطه و خصوصا آمریکا حول محور این چهار موضوع شکل گرفته و در جریان است.

وی بر همین اساس تاکید کرد: این چهار موضوع عبارتند از اسلام، انرژی، ژئوپولوتیک و امنیت رژیم صهیونیستی یا درمفهوم کلی امنیت نظام‌های متحد آمریکا و وابسته به او در جهان اسلام.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه ظرف دهه‌های گذشته آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان وابسته منطقه‌ای آنها از همه سیاست‌ها و استراتژی‌ها برای دستیابی به اهداف بلند سیاسی خود استفاده و در همه آنها شکست خوردند گفت: انعکاس این شکست‌ها منجر به تلاش آمریکا برای رخنه در مرکز ثقل مقاومت اسلامی یعنی سوریه شده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تاکید کرد: سوریه کشوری است که به عنوان تکیه گاه اصلی مقاومت در معرض تهاجم امنیتی، سیاسی و نظامی قرار گرفته است، البته مقاومت مردم، ارتش ونظام سوریه طی سه سال گذشته در خور تحسین است.

وی ادامه داد: به تصمیم‌گیران استراتژیک و کارگردانان امنیت ملی در آمریکا و در نزد کشورها و دولت‌هایی که تصمیم گرفتند در تهاجم احتمالی آینده به آنها کمک کنند، می گوییم این بازی بسیار خطرناکی است؛ راه حل عبور از بحران سوریه نظامی نیست و رژیم صهیونیستی باید در فرمول‌های امنیتی خود تجدید نظر کند.

سردار سلامی خاطر نشان کرد: آمریکا در این دو هفته که به خود فرصت داده بداند جنگ انرژی‌ها را فعال می‌کند و روح جهاد را نزد مسلمانان گسترش می‌دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7184

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.