مقام های قضایی مصر با بر شمردن اتهامات وارده شده به محمد مرسی رییس جمهور برکنار شده مصر از احتمال اعلام صدور اعدام وی خبر دادند. به گزارش پیارم به نقل از ابنا، مقام های قضایی مصر اعلام کردند که «محمد مرسی» رییس جمهور برکنار شده مصر و رهبران گروه اخوان المسلمین با ده ها ...

مقام های قضایی مصر با بر شمردن اتهامات وارده شده به محمد مرسی رییس جمهور برکنار شده مصر از احتمال اعلام صدور اعدام وی خبر دادند.

به گزارش پیارم به نقل از ابنا، مقام های قضایی مصر اعلام کردند که «محمد مرسی» رییس جمهور برکنار شده مصر و رهبران گروه اخوان المسلمین با ده ها اتهام مواجه اند که مجازات بسیاری از این اتهام ها، اعدام یا حبس ابد است.

 

مقام های قضایی مصر تصریح کردند: اتهام های وارد شده به محمد مرسی عبارت است از پنهانکاری در مورد کشته شدن سربازان مصری در حادثه رفح و ربوده شدن سربازان مصری، کوتاهی در اعمال حاکمیت مصر بر منطقه حلایب و شلاتین اجازه ایجاد پایگاه های نظامی خارجی در سینا تحریک برای وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، توهین به دستگاه قضایی از طریق متهم کردن برخی مقام های قضایی مصر، اجرا نکردن احکام صادر شده توسط دستگاه قضایی، کشتار تحصن کنندگان در مقابل کاخ الاتحادیه ، فرار از زندان وادی نطرون و انجام اعمال جاسوسی همراه با خارجی ها.

 

اتهام های دیگر و مشابه ای به محمد بدیع رهبر اخوان المسلمین، خیرت الشاطر معاون اول رهبر اخوان المسلمین، محمد ابراهیم البلتاجی ، عصام العریان، عبدالرحمن عبدالبر، عبد الرحمن عز، محمود عزت، رشاد بیومی، سعد الکتائنی، أحمد المغیر، باسم کمال عوده و دیگر رهبران اخوان المسلمین وارد شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7176

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.