رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری یک قاتل فراری پس از ۱۴ سال با ۲ قتل در این استان خبر داد.     به گزارش پیارم  به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس حیدری اظهار کرد: به دنبال در تعقیب بودن فردی که به اتهام سه قتل عمد از سال ۱۳۷۸ متواری ...

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری یک قاتل فراری پس از ۱۴ سال با ۲ قتل در این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: قاتل فراری در استان فارس دستگیر شد

 

 

به گزارش پیارم  به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سیروس حیدری اظهار کرد: به دنبال در تعقیب بودن فردی که به اتهام سه قتل عمد از سال ۱۳۷۸ متواری و تاکنون دستگیر نشده بود، موضوع دستگیری این فرد به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این قتل‌ها در شهرستان کوار رخ داده بود، افزود: ماموران با تلاش‌های شبانه‌روزی و انجام کارهای اطلاعاتی و وسیع در این مورد، مطلع شدند قاتل فراری به همراه خانواده خود قصد عزیمت به مشهد مقدس را دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس اضافه کرد: بلافاصله طی هماهنگی‌های لازم و اخذ نیابت قضایی تیمی ویژه از ماموران آگاهی این استان به شهرستان مشهد اعزام شدند و با شناسایی محل حضور فرد قاتل وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

حیدری اضافه کرد: متهم برای تحقیقات به پلیس آگاهی فارس انتقال یافت و در بازجویی‌های صورت گرفته قتل دو نفر از وی کشف شد.

وی گفت: از فرد قاتل یک اسلحه نیز کشف شد که تحقیقات بیشتر از وی همچنان ادامه دارد.

*مدرک دیپلم ۳ میلیون تومان

بر اساس این گزارش، همچنین رئیس پلیس فتای استان فارس از دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از طریق فروش مدرک جعلی می‌کرد،‌ خبر داد.

سید موسی حسینی در تشریح این خبر گفت: زنی ۴۳ ساله ساکن شیراز با مراجعه به پلیس فتای استان فارس از سایتی که در قالب فروش مدرک از وی مبلغ ۳ میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود، شکایت کرد و خواهان رسیدگی به این موضوع شد.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با رصدهای خود در فضای مجازی این سایت را مورد بررسی قرار داده و شخصی که در سایت در زمینه فروش مدرک فعالیت داشت را شناسایی کردند.

رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: در ادامه برای تکمیل مستندات، استعلامی از بانک تجارت در مورد شماره حساب مندرج در سایت که متعلق به فروشنده مدرک بود، گرفته شد و صحت اطلاعات به دست آمده مورد تایید قرار گرفت.

حسینی تصریح کرد: متهم در این پرونده ۳ میلیون تومان از شاکی برای جعل مدرک دیپلم دریافت کرده بود.

وی گفت: متهم پرونده دستگیر و در تحقیقات کلاهبرداری فوق از وی کشف شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=7138

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.