پوربابایی گفت: دهیاران باید برای توسعه پایدار و نیز عمران آبادانی در روستاها با هم رقابت سالمی داشته باشند. به گزارش خبرنگار پیارم، تجلیل از دهیاران نمونه پارسیانی بمناسبت سالروز تشکیل نهاد دهیاری باحضور پور بابائی فرماندار پارسیان در سالن شهید تند گویان برگزار شد . پوربابائی دقایقی پیش در این همایش افزود : دهیاران ...

پوربابایی گفت: دهیاران باید برای توسعه پایدار و نیز عمران آبادانی در روستاها با هم رقابت سالمی داشته باشند.


به گزارش خبرنگار پیارم، تجلیل از دهیاران نمونه پارسیانی بمناسبت سالروز تشکیل نهاد دهیاری باحضور پور بابائی فرماندار پارسیان در سالن شهید تند گویان برگزار شد .

پوربابائی دقایقی پیش در این همایش افزود : دهیاران باید حیطه مسئولیتی خود را شناخته و از اختیارات خود آگاهی کافی داشته باشند و در راستای توسعه و گسترش آبادانی روستا‌ها حرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی در عرصه سیاسی واجتماعی بوده و بدون شک مشارکت و حضور گسترده مردم درانتخابات وخلق حماسه سیاسی نشان دهنده اقتدار و عظمت نظام اسلامی است و باید این دستاوردهای مهم حفظ و حراست شوند.

فرماندار پارسیان از دهیاران خواست با دقت عمل بیشتر نظارت بر ساخت و ساز در روستاهای تحت نظر داشته باشند و ضمن نظارت دقیق حافظ اراضی ملی وکشاورزی بوده و اجازه ساخت و سازهای غیر مجاز در این اراضی ملی را به سودجویان ندهند.

نماینده عالی دولت در پارسیان با بیان اینکه دهیاران بازوی توانمند دولت و مدیران تلاشگر در روستاها هستند ، تصریح کرد : این عزیزان باید با ارتباط مستمر با مراکز در راستای حل مشکلات روستا با مسئولین گام موثری بردارند.

وی گفت : دهیاران باید با مبنا قرار دادن قانون، شرایط یکسانی را برای همه بوجود بیاورند و دیدگاهشان نسبت به همه افراد یکسان باشد.

پوربابایی  فرصت خدمتگذاری به مردم از والاترین نعمت‌های الهی دانست و افزود :  باید مدیران در سطوح مختلف کاری با تمام توان برای رفع نیازهای مردم تلاش نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5599

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.