مسئول حوزه نمایندگی سپاه شهرستان حاجی آباد گفت: عبادت در ماه رمضان انسان را در مقابل شیطان درونی و بیرونی بیمه می کند. حجت الاسلام جواد قنبری در گفتگو با خبرنگار  پیارم, با اشاره به سخن پیامبر که فرمودند: ماه رجب ماه خداوند است و ماه شعبان ماه من و ماه رمضان ماه بندگان خداوند ...

مسئول حوزه نمایندگی سپاه شهرستان حاجی آباد گفت: عبادت در ماه رمضان انسان را در مقابل شیطان درونی و بیرونی بیمه می کند.


حجت الاسلام جواد قنبری در گفتگو با خبرنگار  پیارم, با اشاره به سخن پیامبر که فرمودند:

ماه رجب ماه خداوند است و ماه شعبان ماه من و ماه رمضان ماه بندگان خداوند است افزود: ماه رمضان را ماه مهمانی خداوند و بندگان بر سر سفره الهی می نشینند.

وی در ادامه بیان داشت: .ما باید از برکات معنوی این ماه بهره کافی را ببریم و کسانی که بتوانند از برکات این ماه به خوبی استفاده  کنند خودشان را در برابر توطئه های دشمنان بیرونی و درونی بیمه کرده اند.

حجت الاسلام قنبری در ادامه بیان داشت: ماه رمضان ماه تقوا؛ عبادت ؛ رسیدگی به فقرا , ایتام و ماه شستشوی قب روح از هر آلودگی و ناپاکی است گاهی پلیدی ها به جسم و جان صدمه می زنند که می توان از طریق عبادت روح و جسم خود را شستشو داد.

 

وی در در پایان تاکید کرد: ماید لحظه لحظه ماه مبارک رمضان را با تمام وجود درک کنیم و خود را از پلیدی ها دور کنیم  باید نیات خود را در این ماه خالص کنیم .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5544

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.