نخستین شعبه نمایندگی خانه مطبوعات با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، امام جمعه و فرماندار بستک، مدیرعامل خانه مطبوعات استان و جمعی از اهالی رسانه در شهرستان بستک افتتاح شد. به گزارش  هرمز ، حجت الاسلام و المسلمین حسین مرشدی ضمن تأکید بر اهمیت رسانه در دنیای امروز گفت: با توجه به گسترش ...

نخستین شعبه نمایندگی خانه مطبوعات با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، امام جمعه و فرماندار بستک، مدیرعامل خانه مطبوعات استان و جمعی از اهالی رسانه در شهرستان بستک افتتاح شد.

123 افتتاح نخستین شعبه خانه مطبوعات استان در شهرستان بستک

به گزارش  هرمز ، حجت الاسلام و المسلمین حسین مرشدی ضمن تأکید بر اهمیت رسانه در دنیای امروز گفت: با توجه به گسترش تکنولوژی عملاً مسأله مسافت در حوزه اطلاع رسانی و رسانه حذف شده است و هر منطقه یا شهرستان می تواند در مرکزیت خبری قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت جنگ نرم و تأکیدات مقام معظم رهبری ضرورت دارد حوزه رسانه و مطبوعات در مناطق مختلف کشور به ویژه شهرستان های مرزی تقویت شود و یکی از راه های موفق ساماندهی تشکیلاتی حوزه رسانه می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان اظهار داشت: خانه مطبوعات می تواند به عنوان تشکلی قانونی و توانمند در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینه ساماندهی حوزه رسانه و مطبوعات را با سرعت بیشتری به انجام برساند و باعث هم افزایی ظرفیت های اطلاع رسانی استان شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسین مرشدی خاطر نشان کرد: راه اندازی نخستین شعبه نمایندگی خانه مطبوعات در شهرستان بستک اقدامی است شایسته که می تواند به عنوان الگویی مناسب مورد استفاده سایر استان های دیگر قرار گیرد زیرا معتقدیم در شرایط حساس کنونی می باید همه امکانات و ظرفیت های اطلاع رسانی تجمیع و متحد گردند و استان هرمزگان به خوبی توانسته است فضایی منطبق بر تعامل و هم دلی بین خود و حوزه رسانه و مطبوعات ایجاد کند.

در ادامه مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان نیز ضمن تقدیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و هم چنین اداره ارشاد بستک گفت: دلیل اصلی راه اندازی نخستین شعبه نمایندگی خانه مطبوعات در شهرستان ها به واسطه فضایی خوب و مملو از هم دلی و مشارکت مردم و مسئولان شهرستان بستک بود.

فاطمه رکن الدینی افزود: توسعه و گسترش فضای رسانه ای در بستک می تواند باعث تقویت فرهنگ و هنر، اطلاع رسانی خوب عملکرد دستگاه های مختلف، آشنا نمودن مردم سراسر کشور با قابلیت ها، ظرفیت ها و استعدادهای شهرستان بستک و … شود.

وی از نمایندگی خانه مطبوعات به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان با رسانه های مختلف نام برد و اظهار داشت: با همکاری و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آینده ای نزدیک سایر شعبه های نمایندگی خانه مطبوعات را در شهرستان های دیگر استان راه اندازی و افتتاح خواهیم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5523

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.