با توجه به وضعیت فعلی زنان و ایجاد فضای ناآرام در کف خیابان های اسرائیل به واسطه ناهنجاری ایجاد شده در این قشر از این جامعه چندان، فروپاشی کشور خودساخته و نامشروع اسرائیل دور از ذهن نخواهد بود. به گزارش سایت هاآرتص رژیم صهیونیستی نیمی از پزشکان زن سرزمین‌های اشغالی از طرف همکاران مرد خود مورد تجاوز ...


تجاوز و فساد زنان در جامعه اسرائیل نوید دهنده فروپاشی انسانی +تصاویر

با توجه به وضعیت فعلی زنان و ایجاد فضای ناآرام در کف خیابان های اسرائیل به واسطه ناهنجاری ایجاد شده در این قشر از این جامعه چندان، فروپاشی کشور خودساخته و نامشروع اسرائیل دور از ذهن نخواهد بود.

به گزارش سایت هاآرتص رژیم صهیونیستی نیمی از پزشکان زن سرزمین‌های اشغالی از طرف همکاران مرد خود مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.تایمز اسرائیل نیز چندی پیش طی گزارشی اعلام کرد ۸۳% از زنان ساکن تلاآویو حداقل ۱ بار در طول زندگیشان مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند.

این سایت در ادامه با اشاره به گسترش صنعت تولید فیلم‌های پورنو در اسرائیل و وجود بیش از ۲۸۰ مرکز فساد در تلاآویوخواستار اقدام سریع مقامات این رژیم برای افزایش امنیت در این سرزمین شده بود.

مساله تجاوز جنسی تا حدی در اسرائیل رایج است که وقتی در تاریخ ۳۰ ژوئن تعدادی از ساکنین سرزمین‌های اشغالی برای اعتراض به سیاست‌های اقتصادی در مقابل خانه‌ی یائیر لپید وزیر دارایی این رژیم تجمع کرده بودند .نیروهای پلیس بعد از دستیگیری ۲ معترض زن به آنها تجاوز کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5520

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.