ستاد مردمی گرامیداشت شهدای پرواز ۶۵۵ در بندرعباس، مراسم یادبود فاجعه حمله وحشیانه ناو آمریکایی وینسنس به هواپیمای ایرباس ایرانی را برگزار می‌کند.   به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، این ستاد که به همت دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار استان هرمزگان و تعدادی از تشکل‌های فرهنگی و مردمی تشکیل ...

ستاد مردمی گرامیداشت شهدای پرواز ۶۵۵ در بندرعباس، مراسم یادبود فاجعه حمله وحشیانه ناو آمریکایی وینسنس به هواپیمای ایرباس ایرانی را برگزار می‌کند.

خبرگزاری فارس: مراسم یاد بود شهدای ایرباس در بندرعباس برگزار می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، این ستاد که به همت دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار استان هرمزگان و تعدادی از تشکل‌های فرهنگی و مردمی تشکیل شده، طی اطلاعیه‌ای گفته است: در این برنامه هنری که ساعت ۲۰ چهارشنبه ۱۲ تیر در سالروز این حادثه، در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزارخواهد شد، از مستند (پرواز روز یکشنبه) ساخته محمود شهبازی ازفیلمسازان جوان هرمزگان با موضوع فاجعه پرواز ۶۵۵ رونمایی و این اثر به نمایش درخواهد آمد.

همچنین اجرای آثار توسط اسفندیار قره‌باغی خالق سرود ماندگار ( آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو) و حامد زمانی خواننده جوان وخالق آثاری همچون(مکرشیطان، تحریم و دیروز امروز فردا) به عنوان دو هنرمند متعهد عرصه موسیقی کشور و تجلیل از این عزیزان با هدف گرامیداشت دو نسل از هنرمندان متعهد انقلاب اسلامی و موسیقی مقاومت، ازدیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

یادآور می‌شود اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان این ستاد را در برگزاری این مراسم یاری داده‌اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5373

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.