رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد از روند ساخت و ساز خانه قرآنی روستای آشکارا در این شهرستان بازدید کرد. به گزارش پیارم،حجت الاسلام اسماعیل فوادیان ۹تیرماه ۹۲از روند ساخت خانه قرآنی روستای آشکارا بازدید کردو از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی قرار گرفت.  وی دراین بازدید در گفتگو با دهیار روستا با بیان اینکه ...

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد از روند ساخت و ساز خانه قرآنی روستای آشکارا در این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پیارم،حجت الاسلام اسماعیل فوادیان ۹تیرماه ۹۲از روند ساخت خانه قرآنی روستای آشکارا بازدید کردو از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی قرار گرفت. 

وی دراین بازدید در گفتگو با دهیار روستا با بیان اینکه همه ماباید، در زمینه ترویج مفاهیم قرآنی و آموزش علوم قرآنی تلاش کنیم افزود: با پشتیبانی های مادی و معنوی که از مربیان قرآنی به عمل می آوریم کاری بسیار بزرگ انجام در این خصوص انجام می دهیم چراکه در شرایط زمانی حاضر و باوجود هجمه های فرهنگی موجود ، تمسک به قرآن کریم و شناخت مفاهیم بلند و متعالی آن می تواند جلوی بسیاری از آسیبهای اجتماعی موجود را بگیرد و جامعه را به سمت و سوی سعادت و خوشبختی رهنمون سازد. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد گفت: یکی از سیاست های اصلی اداره تبلیغات اسلامی گسترش موسسات قرآنی و خانه های قرآنی روستایی ، به منظور ساماندهی فعالیت های قرآنی می باشد که بحمدلله روستای آشکار به دلیل فعالیت های قرآنی و فرهنگی موثر از خانه های قرآنی بهره مند شده است و درآینده ای نزدیک شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود. 

شایان ذکر است، خانه قرآنی روستای آشکارا در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع و زیر بنای ۷۵ متر در دست ساخت می باشد و تا کنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5362

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.