معاون اول دولت اصلاحات گفت که درباره ایجاد یک حزب فراگیر در حال تأمل است اما بر این نکته هم تأکید کرد که معتقد است احزاب نباید قائم به فرد باشند.   محمدرضا عارف که در دیدار جمعی از روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب سخن می‌گفت، اظهار داشت: نگاه خاصی که در سال‌های اخیر در دانشگاه‌ها حاکم بود، در عرصه رسانه‌ ...

معاون اول دولت اصلاحات گفت که درباره ایجاد یک حزب فراگیر در حال تأمل است اما بر این نکته هم تأکید کرد که معتقد است احزاب نباید قائم به فرد باشند.

 


محمدرضا عارف که در دیدار جمعی از روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب سخن می‌گفت، اظهار داشت: نگاه خاصی که در سال‌های اخیر در دانشگاه‌ها حاکم بود، در عرصه رسانه‌ نیز حاکم بود که فعالیت آنها را محدود می کرد.

 

 

به گزارش به نقل از  فارس، وی با تأکید بر اینکه باید مشکلات در فضایی صمیمی حل و فصل شوند، یکی از مشکلات رسانه‌ها را آسیب‌پذیری آنها عنوان کرد و متذکر شد: نباید شهامت نویسنده را از او گرفت.

 

 

معاون اول دولت اصلاحات با تاکید بر اینکه نباید نقش مردم را در انتخابات نادیده گرفت، گفت: مردم پیروز این صحنه بودند و باید برای پاسخگویی به مطالبات آنها، حداکثر استفاده را از فرصت کرد و اگر مردم احساس کنند همه مشکلات در حال برطرف شدن است، با دولت همکاری می ‌کنند.

 

 

عارف با بیان اینکه باید دست دولت در انتخاب اعضای کابینه اش باز باشد، تصریح کرد: اگر رئیس دولت احساس کند نیرویی به او تحمیل می شود، باعث ایجاد فتنه و دعوا می شود.

 

 

وی متذکر شد: باید افراد توانمند به رئیس جمهور پیشنهاد شوند اما نباید فردی را به وی تحمیل کرد چرا که در این صورت حس سهم خواهی به وی القا می شود.

 

 

عارف با تأکید بر اینکه باید نگاه‌ها به سمت سیاست‌زدایی و امنیت‌زدایی باشد، تصریح کرد: باید دامنه تحمل‌ مان را بالا ببریم و اختلاف سلایق‌ را بپذیریم و ظلم است که این انتخابات را محدود به چند نفر کنیم.

 

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان درباره تشکیل حزبی فراگیر توسط وی که مورد پرسش یکی از حاضرین بود، گفت: برای ایجاد یک حزب فراگیر در حال تامل هستم اما نباید احزاب قائم به فرد باشند.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5218

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.