رئیس دادگستری شهرستان میناب گفت: شهید بهشتی انسانی متقی و اسوه مبارزه با نفاق بود.   به گزارش خبرگزاری فارس از میناب واقع در شرق مرکز هرمزگان، منوچهر خیرخواه عصر امروز در نشست پرسش و پاسخ که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در مسجد جامع امام خمینی(ره) میناب برگزار شد با بیان ویژگی‌های شهید دکتر بهشتی، ...

رئیس دادگستری شهرستان میناب گفت: شهید بهشتی انسانی متقی و اسوه مبارزه با نفاق بود.

خبرگزاری فارس: شهید بهشتی اسوه مبارزه با نفاق بود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب واقع در شرق مرکز هرمزگان، منوچهر خیرخواه عصر امروز در نشست پرسش و پاسخ که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه در مسجد جامع امام خمینی(ره) میناب برگزار شد با بیان ویژگی‌های شهید دکتر بهشتی، اظهار داشت: آیت الله بهشتی علاوه بر این که معمار دستگاه دستگاه قضایی است، نمونه‌ای از یک انسان عالم، آگاه و اندیشمند است.

وی افزود: شهید دکتر بهشتی در طول عمر مبارک خویش همواره با حرکت در مسیر ولایت با سلاح تقوا در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد.

رئیس دادگستری میناب ادامه داد: شهید بهشتی انسانی متقی و اسوه مبارزه با نفاق بود.

خیرخواه با ذکر این مطلب که شهید بهشتی در اوج مظلومیت ترور شد و به شهادت رسید، افزود: دشمنان همیشه در غفلت به سر می‌برند چرا که مردان خدا در قلب مردم و ذهن تاریخ برای همیشه جاودانه می‌مانند و هرگز ترور نمی‌شوند.

وی ادامه داد: شهید مظلوم بهشتی و دیگر شهدا با نثار خون خود پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم‌تر کردند.

رئیس دادگستری میناب در بخش دیگری از سخنان خود با برشمردن خطرات و اهمیت حرفه قضاوت، گفت: در اسلام استقلال قاضی از امور مهمی است که به آن به خوبی اشاره شده است.

خیرخواه تصریح کرد: قاضی باید چنان قدرتی داشته باشد که فقط خدا و کتاب الهی را مافوق خود ببیند و احکام الهی را درباره هر فرد با هر عنوانی اجرا کند.

در این مراسم جمعی از مردم مشکلات قضایی خود را با قضات، دادستان و رئیس دادگستری میناب مطرح کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5216

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.