نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان در پی کشته شدن ۱۵ تن از نظامیان این کشور در درگیری با سرکرده افراطی در شهر صیدا فردا را عزای عمومی در لبنان اعلام کرد.   به گزارش پیارم به نقل از  فارس به نقل از پایگاه خبری النشره، تعدادی افراد مسلح وابسته به گروه سلفی شیخ الاسیر ...

نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان در پی کشته شدن ۱۵ تن از نظامیان این کشور در درگیری با سرکرده افراطی در شهر صیدا فردا را عزای عمومی در لبنان اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: اعلام عزای عمومی در لبنان/تهدید بازاریان توسط طرفداران الاسیر

 

به گزارش پیارم به نقل از  فارس به نقل از پایگاه خبری النشره، تعدادی افراد مسلح وابسته به گروه سلفی شیخ الاسیر با پراکنده شدن در خیابان های طرابلس به طور عمد اقدام به بستن برخی خیابان ها و تیراندازی شدید کرده اند تا شهروندان را با رعب و وحشت مواجه سازند.

این شبه نظامیان فروشندگان مغازه ها را نیز به زور وادار به بستن مغازه های خود و خلوت کردن خیابان ها کرده اند.

نیروهای ارتش لبنان همچنین امروز دوشنبه توانستند وارد مناطقی در منطقه التعمیر عین الحلوه شوند که افراد وابسته به احمد الاسیر در لبنان آنجا را اشغال کرده بودند.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی به النشره گفت: شیخ الاسیر همچنان در مسجد بلال بن رباح در عبرا مخفی شده است.

ارتش لبنان امروز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد به عملیات خود برای پایان دادن به شورش شیخ احمد الاسیر رهبر سلفی های تندرو که طرفداران وی تاکنون شمار زیادی از نظامیان لبنانی را کشته اند ، ادامه خواهد داد.

از سوی دیگر نجیب میقاتی نخست وزیر دولت پیشبرد امور در لبنان در بیانیه ای گفت: در پی کشته شدن شماری از نظامیان لبنانی در حملات تروریستی علیه ارتش ملی در شهر صیدا منطقه عبرا فردا سه شنبه عزای عمومی در سراسر لبنان اعلام و برای یک ساعت کار متوقف خواهد شد.

ارتش لبنان از روز گذشته با افراد مسلح وابسته به الاسیر در شهر جنوبی صیدا و مناطق اطراف آن درگیری شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5188

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.