فرمانده ناحیه مقاومت حاجی آباد گفت: امروز بسیج اصناف باید در مقابله با دشمن خود را واکسینه کند زیرا جنگ امروز جنگ اقتصادی است و بازاریان باید در این شرایط منصف باشند. به گزارش پیارم, سرگرد اباذر سالاری در جمع بازاریان ضمن تبریک به مناسبت روز اصناف گفت: از این همه اقدامات خوب و به ...

فرمانده ناحیه مقاومت حاجی آباد گفت: امروز بسیج اصناف باید در مقابله با دشمن خود را واکسینه کند زیرا جنگ امروز جنگ اقتصادی است و بازاریان باید در این شرایط منصف باشند.


به گزارش پیارم, سرگرد اباذر سالاری در جمع بازاریان ضمن تبریک به مناسبت روز اصناف گفت: از این همه اقدامات خوب و به جا در مجموعه بسیج اصناف تشکر و قدردانی ویژه می کنم و امیدواریم در ادامه نیز به همین منوال باشد.

وی افزود روز اصناف روزنه ای برای به تصویر  کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش های معنوی و اجتماعی و اقتصادی این زحمت کشان  واقعی عرصه های  کار و تلاش می باشد.

وی در ادامه افزود: اصناف را در عرصه های جهاد، ایثار دوران دفاع مقدس و حضور در برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی بسیار ارزشمند ارزیابی کرد تجربه تنظیم بازار ایام نوروز، اجرای هدفمند سازی یارانه ها به واحد بازرسی و نظارت اصناف و اقدامات درخشان حاصله نشانگر توانمندی های این قشر بوده که باید تقویت و از ظرفیت های اصناف در اجرائی کردن مصوبات دولت به صورت بهینه بهره برداری و به عرصه ظهور رساند.

مسئول بسیج اصناف شهرستان حاجی آباد با گرامیداشت روز اصناف  گفت: اصناف در کشور ما  با وجود ویژگی های خاص به عنوان مظهر تمدن در جامعه اسلامی محسوب میشود  که در بخشهای مختلف جامعه  تاثیر گذار است.

صدیقه یوسفی با مقایسه وظایف اصناف امروزی با گذشته اظهار داشت: هم اکنون اصناف علاوه بر اجرای وظایف قانونی خود به عنوان خیر در جامعه عمل می نمایند.

یوسفی کار اصناف در جامعه اسلامی را ارزشمند توصیف کردند و افزود:  چنانچه خدمات جامعه اصناف از مردم حذف شود جامعه دچار مشکل خواهد شد و این صنف با توجه به فرهنگ خاص خود همیشه به وظایف تعریف شده خود واقف می باشد.

 

وی در پایان ، اظهار داشتند اصناف از مظا هر زیبا در جامعه و بالاخص در شهرها می باشد چرا که بازار و محیط آن توسط همین قشر جذاب می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5109

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.