نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه ملت غیور ایران اسلامی دفاع از دولت آینده برای بر طرف کردن معضلات کشور است.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از  بویین زهرا استان قزوین، رجب رحمانی عصر امروز در جشن حماسه‌سازان شهرستان بویین زهرا در مصلی‌ نماز جمعه این شهر با تبریک ...

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه ملت غیور ایران اسلامی دفاع از دولت آینده برای بر طرف کردن معضلات کشور است.

خبرگزاری فارس: وظیفه ملت دفاع از دولت آینده برای رفع معضلات است

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از  بویین زهرا استان قزوین، رجب رحمانی عصر امروز در جشن حماسه‌سازان شهرستان بویین زهرا در مصلی‌ نماز جمعه این شهر با تبریک ایام شعبانیه اظهار داشت: انتخابات ۲۴ خرداد ماه با دعوت مقام معظم رهبری و مشارکت حداکثری ملت شریف ایران به طور حداکثری به عرصه ظهور نشسته و بر توطئه و تحریم خط بطلان کشید.

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی افزود: تصور استکبار بر حضور و مشارکت کم مردمی بود که این تصور نادرست با حضور بی‌مانند مردمی به یأس تبدیل شد.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های انتخاباتی در فضایی سالم و پرنشاط در استان قزوین ابراز داشت: جایگاه و نقش صدا و سیما و همیاری مردم در این انتخابات عالی و مورد تقدیر است.

نماینده مردم شهرستان تاکستان در مجلس شورای اسلامی دفاع از دولت آینده را وظیفه کنونی تمام افراد برای رفع معضلات دانست و رئیس جمهور منتخب ملت را به تلاش برای آبادانی ایران اسلامی دعوت کرد.

رحمانی با بیان اینکه اصولگرایان در این انتخابات نشان دادند که به رأی مردمی احترام قائل هستند، تصریح کرد: در سال ۸۸ عده‌ای با نافرمانی مدنی و دوری از قانون، دروغ و تقلب را مطرح کردند که ملت در حماسه  ۹ دی آن‌ها را از اعمال زشتشان شرمگین ساختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5081

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.