ارتش سوریه ضمن اجرای چندین عملیات علیه عناصر مسلح و به قتل رساندن عناصری از سازمان القاعده که اکثر آنها دارای تابعیت‌های سعودی بودند، حمله گروه‌های تروریستی به یکی از یگان‌های در محاصره ارتش سوریه در شرق را دفع کرد.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، ارتش سوریه حمله گروه‌های ...

ارتش سوریه ضمن اجرای چندین عملیات علیه عناصر مسلح و به قتل رساندن عناصری از سازمان القاعده که اکثر آنها دارای تابعیت‌های سعودی بودند، حمله گروه‌های تروریستی به یکی از یگان‌های در محاصره ارتش سوریه در شرق را دفع کرد.

خبرگزاری فارس: ارتش سوریه عناصری از القاعده با تابعیت سعودی را به قتل رساند

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، ارتش سوریه حمله گروه‌های تروریستی به یگان «۱۷ رقه» در شهر رقه را دفع کرد و در جریان آن ده‌ها فرد مسلح را کشته و زخمی کرد که در میان آنها تروریست‌های معروفی همچون «محمد علی حسون» و «عمار الهایف» شناسایی شدند.

از سوی دیگر ارتش سوریه چندین عملیات را در مناطق مختلف دیر الزور در شرق سوریه به اجرا گذاشت و در جریان عملیات «المریعیه»، «عمار محمد العبد»، یکی از سرکردگان گروه‌های تروریستی این منطقه را به قتل رساند.

همچنین ارتش سوریه تلاش افراد مسلح برای نفوذ به منطقه «الجبیله» را دفع و با گروه‌های تروریستی در خیابان «سینما فؤاد» درگیر شد.

در الحسکه، دیگر استان شرقی سوریه نیز درگیری ارتش سوریه با افراد مسلح کشته شدن دو تروریست‌ سعودی به نام‌های «فهد المطیری» و «صالح عنزی» وابسته به گروه «جبهه النصره» را در «تل حمیس» در پی داشت.

در ریف ادلب در شمال غربی سوریه نیز ارتش سوریه یک مرکز تجمع جبهه النصره را در شهر «سراقب» هدف قرار داد و ده‌ها تروریست مسلح در این مرکز را به قتل رساند و خودروهای مجهز به تیربارهای سنگین آنها را منهدم کرد.

در منطقه «جبل الزاویه» نیز ارتش سوریه ۳ مقر افراد مسلح را منهدم کرد که یکی از این مقرها یک انبار تسلیحات افراد مسلح را نیز دربر می‌گرفت که منهدم شد و تمام افراد مستقر در این مرکز کشته و زخمی شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5080

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.