رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان و سخنگوی فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی از دیدار نمایندگان هرمزگان و اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس با دکتر روحانی رئیس‌جمهور منتخب خبر داد.     مجمع نمایندگان هرمزگان، احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان با تقدیر از حماسه ...

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان و سخنگوی فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی از دیدار نمایندگان هرمزگان و اعضای فراکسیون اهل سنت مجلس با دکتر روحانی رئیس‌جمهور منتخب خبر داد.

خبرگزاری فارس: دیدار فراکسیون اهل سنت مجلس و مجمع نمایندگان هرمزگان با رئیس‌جمهور منتخب

 

 

مجمع نمایندگان هرمزگان، احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان با تقدیر از حماسه بزرگ حضور مردم در انتخابات ۲۴ خردادماه، این حضور وصف ناپذیر را نشانه عمق پیوند ملت با نظام و رهبری دانست و گفت: همه وظیفه داریم به منظور حل مشکلات جامعه و در مسیر اعتلای کشور به رئیس جمهور منتخب کمک کنیم تا حماسه مورد نظر رهبری در حوزه اقتصادی نیز رقم خورد.

این نماینده ملت، پیروزی دکتر حسن روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تبریک گفت و عنوان داشت: پیروز واقعی انتخابات ریاست جمهوری، ملت بزرگ ایران هستند که بار دیگر با حضور مثال زدنی خودشان در صحنه انتخابات، همبستگی خود با نظام و انقلاب را به اثبات رساندند و البته باید قدر این اعتماد بزرگ مردم را دانست و بدون شک دولت آینده باید از ظرفیت‌های بزرگ ملی در جهت برداشتن موانع موجود به خصوص در حوزه مسائل اقتصادی استفاده کند.

احمد جباری سخنگوی فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در پی دیدار دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با دکتر حسن روحانی، برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام دیدارهای نمایندگان با رئیس جمهور منتخب صورت گرفته و به زودی مجمع نمایندگان استان هرمزگان نیز به منظور بیان و بررسی مسائل و مشکلات استان و همین طور تبریک حماسه ۲۴ خرداد با دکتر روحانی دیدار خواهد کرد.

وی ادامه داد: دیداری نیز در قالب فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی با دکتر روحانی در حال برنامه ریزی است که در آن دیدار نیز تلاش خواهم کرد تا مسائل مختلف مرتبط با استان هرمزگان و جزایر آن را با رئیس منتخب به منظور برنامه‌ریزی در مورد هر کدام از آنها در میان بگذارم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4970

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.