حجت الاسلام والمسلمین روح الله مختاری گفت: امام حسین (ع) کسی بود که آن آبرویی که از بشریت رفته بود را برگرداند. امام جمعه شهرستان حاجی آباد در جمع پاسداران ناحیه حاجی آباد ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و اعیاد شعبانیه امام حسین را الگویی برای تمام بشریت معرفی کرد و افزود: ...

حجت الاسلام والمسلمین روح الله مختاری گفت: امام حسین (ع) کسی بود که آن آبرویی که از بشریت رفته بود را برگرداند.


امام جمعه شهرستان حاجی آباد در جمع پاسداران ناحیه حاجی آباد ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و اعیاد شعبانیه امام حسین را الگویی برای تمام بشریت معرفی کرد و افزود: حسین  آبروی بشریت را خرید.

مختاری در ادامه بیان داشت: اولین جایی که آبرو از آدم رفت بهشت رضوان بود که حضرت آدم به وسوسه شیطان گوش داد و آن میوه ممنوعه که خداوند دستو داده بود از آن نخورد  خورد آنجا بود که خداوند آن لباسی را که برای انسان قرار داده بود  کنار رفت و آبروی آدم رفت .

وی در ادامه به حدیث پیامبر که فرمودند وقتی من به مقام قرب الهی رسیدم خداوند به من دستور داد ای رسول ما وضو بگیر و بعد امر شد که دست ورویت را بشوی و گفت این آبی که بر صورتت می ریزی آبروی بشر است که در بهشت رضوان رفته است که باید آنرا  برگردانید. مختاری تشریح کرد:حضرت ادم مگر دچار چه اشتباهی شده بود که باید امام حسین آن را  احیاء کند حضرت آدم اسیر منیت و خود خواهی شد و این جایی بود که آبرو از ادم رفته ببینید هر جا ظلمی چپاولی صورت می گیرد سبب آن منیت و اسیر خود بودن است بشر همه اشتباهاتش به خاطر منیت است ولی یک نفر این ابرو را برگرداند و نشان داد که می شود از خود و زن و فرزند و حتی منبر معراب و مسجد هم گذشت و امام حسین ابروی بشریت است . امام حسین بر  پست و مقام و همه چیز خود خط قرمز کشید این خصوصیات سید الشهداست که امروز الگوی همه جهانیان است.

حال شمایی که عنوان پاسداری را از سیدالشهدا گرفتید به هر انداز که به ایشان نزدیک شوید  پاسدارید و وارد حریم ولایت شدید نزدیک شدن به سیدالشهدا یعنی گذشتن از تمام تعقلات  و خودیت , منیت هر قدر که توانستیم از این ها فاصله بگیریم آن موقع پاسداریم.

پاسداری یعنی کسی که مثل امام حسین(ع)  یک خط قرمز بر روی همه منیت ها کشیده باشد. اگر کسی بخواهد پاسدار حریم اسلام و ولایت شود باید از خود و تعقلات دنیوی بگذرد.

 

وی در پایان با اشاره به انتخابات تاکید بر حضور حداکثری مردم و تشویق آنها به پای صندوق های رای افزود: شما پاسداران  همان طور که در محضر خداوند بالاتر هستید وظیفه شما هم گسترده تر است شما باید مردم را به پای صندوق های رای بکشانید و نه اینکه تنها خودتان بیاید خداوند زمانی از ما خوشحال می شود که هم خودمان شرکت کنیم و هم دیگران را با خود همرا کنیم دو روز دیگر تا خلق حماسه سیاسی بیشتر  باقی نمانده است. باید با حضور خود و تشویق دیگران , اوردن آنها به پای صندوق های رای هم خدا را و هم اقا امام زمان را از خود راضی و خوشحال کنیم .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4769

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.