کاندیدای یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: در صورت پیروزی در انتخابات، دولت وی از طرح مدیریت واحد شهری با هدف رفع مشکلات کنونی شهرها حمایت خواهد کرد.   به گزارش خبرگزاری فارس از بندر‌عباس علی‌اکبر ولایتی ساعتی پیش در جمع هواداران خود در این شهر اظهار داشت: مردم هرمزگان طی دوره‌های تاریخی همواره از مرزهای خلیج‌فارس و ...

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: در صورت پیروزی در انتخابات، دولت وی از طرح مدیریت واحد شهری با هدف رفع مشکلات کنونی شهرها حمایت خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: حمایت دولت متمم از طرح مدیریت واحد شهری/با فساد اداری به شدت برخورد می‌کنم

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر‌عباس علی‌اکبر ولایتی ساعتی پیش در جمع هواداران خود در این شهر اظهار داشت: مردم هرمزگان طی دوره‌های تاریخی همواره از مرزهای خلیج‌فارس و جنوب کشور صیانت کرده‌اند و در این راستا طلایه‌دار هستند.

وی ادامه داد: مردم هرمزگان از زمان اشغال این منطقه توسط پرتغالی‌ها پایداری و دفاع از میهن را به همه یاد دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه همه است یادآور شد: در صورت پیروزی دولتی را که تشکیل خواهیم داد با استفاده از همه نیروهای شایسته و کارآمد انقلاب اداره خواهیم کرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ایران امروز به محل تبلور وحدت پیروان مذاهب اسلامی تبدیل شده است افزود: استان‌هایی همانند هرمزگان در وحدت و شیعه الگو هستند.

این کاندیدای یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: شیعه و سنی و هر کسی که تابعیت ایرانی دارد هیچ فرقی با هم ندارند و همگی بر بعد شهروندی از یک درجه به میزان خدمات بهره می‌برند.

وی با بیان اینکه مردم نیز بارها این امر را نشان داده‌اند افزود: در دفاع از کیان به ویژه در جنگ تحمیلی همه دیدیم که از همه آحاد ملت به میدان آمدند.

وی افزود: به این امر افتخار می‌کنیم که نه تنها در داخل کشور منادی و الگویی برای وحدت هستیم همیشه از سایر کشورها نیز خواسته‌ایم که الگو را در بین کشورها و در بین مردم خود در پیش بگیرد.

ولایتی یادآور شد: باید در دولت متمم، با فساد اداری و فساد در سایر حوزه‌ها به شدت مقابله شود.

ولایتی یادآور شد: در هر استانی امروزه با خیل جوانان بیکار و متخصص روبرو هستیم که باید متخصصان، متخصص‌پروران و حامیان متخصصان را در دولت آینده به کارگیریم.

ولایتی وعده داد: در صورت پیروزی از افراد میانه‌رو در دولت خود استفاد و از تمامی رده‌های مدیریتی بخواهد که با پرهیز از زیاده‌روی‌ها و مشورت‌پذیری امور کشور را به پیش ببرند.

ولایتی همچنین ادامه داد: در صورت پیروزی در انتخابات، دولت من از طرح مدیریت واحد شهری با هدف متمرکز کردن امور شهرها در یک مرکز، حمایت خواهد کرد.

به گفته ولایتی بخش اعظم مشکلات کنونی شهرهای بزرگ ایران ریشه در مدیریت متفرق حوزه‌های خدماتی مختلف است.

وی ادامه داد: در هرمزگان نیز ظرفیت‌های زیادی موجود است که یا متأسفانه به آنها پرداخته نشده و یا امور مربوط نیمه‌کاره و یا در زمین مانده است.

این کاندیدای یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری افزود: می‌توان در استان‌های همانند هرمزگان با ایجاد زیر ساخت‌ها و کارخانجات فرآوری محصولات شیلاتی در طول ساحل اقتصاد مردم را متحول کرد.

وی همچنین ادامه داد: باید مالیات را برای کسانی که کار تولیدی می‌کنند کاهش داد و برای فعالان این بخش تخفیفات ویژه در حوزه تأمین اجتماعی به کار برد.

ولایتی افزود: تولید محور اساسی حوزه اقتصاد است و می‌توان با تولید اقتصاد را متحول کرد.

وی در ادامه گفت: این باعث تأسف است که در هرمزگان که تأمین‌کننده اصلی انرژی کشور است، شبکه گاز‌رسانی وجود ندارد و اگر هم وجود دارد ناقص و ناچیز است.

ولایتی یادآور شد: تا زمانی که بر این استان راه‌های ارتباطی اولیه، ریل و بنادر مورد نیاز برای امر تجارت و فعالیت‌های بندری ایجاد نکنیم نمی‌توانیم فواید بهره‌مندی از آب‌های آزاد را متوجه اقتصاد مردم در این استان کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4740

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.