کیش- فرایند تبلیغات انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کیش در حالی وارد پنجمین روز شد که طرفداران نامزدها برای ارایه برنامه های نامزد مورد نظر خود هر فرصتی را غنیمت می شمارند. نظم و قانونمداری از ویژگی های جالب توجه عملکرد نامزدهای انتخابات دوره چهارم شورای شهر کیش و طرفداران آنها است که در ...

کیش- فرایند تبلیغات انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کیش در حالی وارد پنجمین روز شد که طرفداران نامزدها برای ارایه برنامه های نامزد مورد نظر خود هر فرصتی را غنیمت می شمارند.

نظم و قانونمداری از ویژگی های جالب توجه عملکرد نامزدهای انتخابات دوره چهارم شورای شهر کیش و طرفداران آنها است که در قالب پرهیز از نصب تراکت و تبلیغات در اماکن عمومی بروز یافته است.

تابلوهای نصب شده در اماکن پر رفت و آمد نظیر برخی میادین اصلی، ورودی مساجد، برخی مراکز خرید و فروشگاه ها این فرصت را به طرفداران ۳۶ نامزد انتخابات شورای شهر کیش داده است تا در مجرای قانونی به تبلیغ نامزد مورد نظر خود بپردازند.

با این وجود، طرفداران برخی نامزدها مکان های ویژه در نظرگرفته شده برای تبلیغات را با توجه به لیست ۳۶ نفره نامزدها اندک می دانند و در رایزنی با صاحبان فروشگاه ها و مراکز خصوصی پر رفت و آمد به دنبال نصب تبلیغات خود پشت شیشه این مراکز هستند.

بر اساس مشاهدات روزهای یکشنبه و دوشنبه خبرنگار ایرنا از فضای عمومی شهر کیش، در روالی قانونی تبلیغی از سوی نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها بر روی در و دیوار شهر و دیگر اماکن عمومی دیده نمی شود که این مساله نوید دهنده رعایت اخلاق و قانون از سوی همه شهروندان کیش در این دوره از انتخابات است.

مساجد شهر کیش نظیر مسجد خاتم (ص)، مسجد جامع اهل سنت، مساجد امیرالمومنین (ع)، امام حسن مجتبی (ع) و … از جمله کانون های گرم تبلیغات انتخابات در کیش هستند.

طرفداران نامزدها قبل و بعد از اقامه فرائض الهی از فرصت حضور مومنان نمازگزار برای رساندن تبلیغات انتخاباتی به دست اقشار مختلف مردم بهره می گیرند.

بنا بر روال برخی مساجد، نذورات مردمی در قالب چای و … در پایان اقامه نماز عشا ادا می شود و طرفداران نامزدها در فرصت فراغتی که نمازگزاران به واسطه نوشیدن چای دارند به سراغ آنها می آیند و نشریات و تراکت های تبلیغی را به دست مخاطبان خود می رسانند و این گونه آنها را چاشنی چای داغ این شب های کیش می کنند.

پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری زینت بخش شمار زیادی از تراکت های تبلیغی نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کیش است.

با وجود نزدیک شدن به انتخابات ۲۴ خرداد، تنور تبلیغات انتخابات شورا در کیش بسیار گرم تر از انتخابات ریاست جمهوری است و شمار اندک پوسترهای نصب شده از سوی نامزدهای این انتخابات گواهی بر این موضوع است.

فرصت قانونی تبلیغات انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۴ ساعت قبل از آغاز رای گیری یعنی در ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۳ خرداد پایان می یابد. ک/۴ گزارش: از سید احمد نجفی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4710

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.