محمدرضا عارف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمده‌ام تا به حضور باندهای قدرت و ثروت پایان دهم و با فساد مبارزه کنم.   محمدرضا عارف عصر امروز در جمع هواداران خود در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز اظهار داشت:‌ من مرد‌ اصلاحاتم و برای اصلاح امور آمده‌ام و اصلاحات را به معنای سپردن کار ...

محمدرضا عارف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمده‌ام تا به حضور باندهای قدرت و ثروت پایان دهم و با فساد مبارزه کنم.

خبرگزاری فارس: عارف: به حضور باندهای قدرت و ثروت پایان می‌دهم‌

 

محمدرضا عارف عصر امروز در جمع هواداران خود در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز اظهار داشت:‌ من مرد‌ اصلاحاتم و برای اصلاح امور آمده‌ام و اصلاحات را به معنای سپردن کار به دست مردم می‌دانم.

وی افزود: اصلاحات به معنای آزادی بیان، ممنوعیت تفتیش عقاید و پیشرفت در بستر آرامش بر مبنای خواست ملت است.

وی تصریح کرد:‌ اصلاحات گفت‌وگوی تمدن‌ها، رسیدگی به مطالبات و نیمی از جامعه که زنان هستند، ایران دوستی به جای ایران‌هراسی و برابری همگان در برابر قانون را محقق می‌کند.

در این لحظه از سخنان عارف برخی حامیان شعار «زندانی سیاسی باید آزاد گردد، سر دادند».

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: رأی ندادن به اعتراض نیست و باید همگان با حضور در ۲۴ خرداد یک دوم خرداد دیگر خلق کنیم.

عارف بیان کرد: من به شما جوانان اعتماد پرشور دارم و به کمک شما آینده را می‌سازیم.

وی ابراز داشت: آمده‌ام تا برای هر جوانی، کاری، مسکنی و خانواده‌ای را تأمین کنم، آمده‌ام به خاطر اینکه نمی‌خواهم دروغ در جامعه رواج پیدا کند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد:‌ آمده‌ام تا به حضور باندهای قدرت و ثروت پایان دهم و با فساد مبارزه کنم.

عارف در میان شعارهای «درود بر عارف سلام به شهیدان»، «مدافع اصلاحات خدا نگهدار تو» و «خاتمی قهرمانی کنار عارف بمان» سخن خود را پی گرفت و ابراز داشت: آمده‌ام تا قدرت را به مردم بازگردانم و خود را به واقع خدمتگزار مردم بدانم.

وی افزود: تا ایرانی‌های خارج از کشور هرکجا که هستند، احساس امنیت کرده و به ایرانی بودن خود افتخار کنند.

عارف خاطرنشان کرد: هیچ انسانی نباید به علت فقر از درمان خوب محروم باشد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اذعان داشت:‌ آمده‌ام تا محرومان و ایثارگران به راحتی در کشور زندگی کنند و معلمان با شغل دوم و سوم خود، شرمنده شاگردان‌شان نباشند.

وی بیان کرد: من بنا دارم اثبات کنم شهروند درجه یک و دو نداریم و تمام ایرانی‌ها از هر قوم، آیین و نژادی شهروند درجه یک هستند.

به گزارش فارس، برخی از حامیان و هواداران حاضر در سالن با شعار «روحانی، عارف ائتلاف ائتلاف» خواستار ائتلاف این دو نامزد شدند.

پخش سرود یار دبستانی و همخوانی حامیان وی در هنگام ورود عارف به سالن دستغیب نیز در این میان قابل ذکر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4699

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.