نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معتقد است مدیر اجرایی باید کمترین حرف و بیشترین عمل را داشته و با کارش با مردم سخن بگوید.   محمدباقر قالیباف نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز دوشنبه با حضور در جمع مردم شهر کرد با اشاره به دلیرمردی‌های مردم این منطقه در دوران دفاع مقدس ...

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معتقد است مدیر اجرایی باید کمترین حرف و بیشترین عمل را داشته و با کارش با مردم سخن بگوید.

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی باید کمترین حرف و بیشترین عمل را داشته باشد

 

محمدباقر قالیباف نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز دوشنبه با حضور در جمع مردم شهر کرد با اشاره به دلیرمردی‌های مردم این منطقه در دوران دفاع مقدس یادآور شد: من در آن دوران شاهد رزم جوانمردان این خطه بودم.

وی با طرح این پرسش که راه امام و شهدا چیست و مقام معظم رهبری امروز از ما چه می‌خواهند، اظهار داشت: من به عنوان روستازاده رزمنده از بطن مردم آمده‌ام و پشتوانه قدرت و ثروت ندارم؛ من روستازاده‌ای هستم که از سوم دبستان اگر کار نمی‌کردم نمی‌توانستم ادامه تحصیل دهم.

قالیباف با بیان اینکه کشور نیازمند حفظ انسجام داخلی مخصوصا ساماندهی در عرصه اقتصادی است، تصریح کرد: اگر در دهه اول انقلاب دشمنان با حرکات نظامی مقابل کشورمان ایستادند امروز به دنبال این هستند که در عرصه اقتصادی و اجتماعی ما را با مشکل مواجه کرده و بحران مقبولیت و مشروعیت برای ما ایجاد کنند تا نشان دهند اسلام توانایی اداره کشور را ندارد که این یک خطر بزرگ است.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سخنان خود به پتانسیل‌های استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: امروز ۱۰درصد آب کشور در این استان است اما برخی روستاهای استان آب آشامیدنی ندارند که بایستی با یک همت بلند مشکلات مردم این منطقه را برطرف کرد.

قالیباف با اشاره به تلاش برخی برای ایجاد اقتصاد بدون نفت در کشور خاطرنشان کرد: اقتصاد بدون نفت با اتکا به نیروی جوانان و استفاده از تجربه پیشکسوتان و نخبگان فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر به گونه‌ای عمل کنید که فرصت برای جوانان نباشد و نخبگان نیز برای ایفای نقش خود با مشکلاتی مواجه شوند کشور دچار مشکل می‌شوند و اگر شرایط مناسب را فراهم کنید کشور پیشرفت خواهد کرد.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به مشکلات اقتصادی موجود در کشور اشاره کرد و افزود: ما امروز چالش‌های اقتصادی داریم ولی باید بپذیریم آنچه مشکلات اقتصادی و اجتماعی برای ما فراهم کرده ضعف در مدیریت و ناکارآمدی است.

قالیباف با بیان اینکه کشور شرایط مطلوب و مناسبی دارد، گفت: ۲۴ خرداد نقطه عطف برای کشور محسوب می‌شود که بایستی مردم در آن روز خواسته خود را نشان دهند؛ مردم بایستی به تصویر بکشند که آیا می‌خواهند وضع موجود ادامه پیدا کند یا به گذشته بازگردند.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ میلیارد دلار در طول ۸ سال گذشته هزینه شده است، یادآور شد: در سال ۸۵،  ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مشغول به کار بودند اما در سال ۹۱ این رقم ۶۰۰ هزار نفر کاهش پیدا کرد و این در حالی بود که درآمدها بیشتر شد.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه ما به دنبال ادامه پیدا کردن وضعیت فعلی نیستیم گفت: ۲۴ خرداد روزی است که با مشارکت عمومی حماسه سیاسی خلق خواهد شد و مردم به مدیریت بسته و یکنواخت در کشور پایان خواهند داد و آنگاه مدیریت متکی بر عقلانیت با یک همت جهادی این فرصت را پیدا می‌کند تا شرایط را برای نخبگان و جوانان فراهم کند.

قالیباف اضافه کرد: اگر جوانان دهه اول انقلاب در دفاع مقدس افتخار آفریدند باید امروز هم اجازه دهیم جوانان دهه سوم و چهارم ماشین اقتصاد به گل نشسته را درآورده و با سرعت در جاده پیشرفت به حرکت درآورند.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه پیشرفت یک انتخاب نیست بلکه ضرورت است، تاکید کرد: فرصت‌ها دیگر بازنمی‌گردد و از دست دادن فرصت‌ها ممکن است کشور را با مشکلاتی مواجه کند.

قالیباف در بخش بعدی سخنان خود با بیان اینکه اگر توفیق خدمت پیدا کنم مناطق محروم را در اولویت‌هایم قرار خواهم داد، اظهار داشت: من در طول مدیریت خود در تهران مناطق محروم را در اولویت قرار داده و چنین رویکردی را دنبال کردم.

وی بخش بعدی سخنان خود را به مشکلات موجود در استان چهارمحال و بختیاری اختصاص داد و گفت: استان‌هایی مثل این استان که مردمی صبور، نجیب و شریف دارند باید فرصت‌هایی برای آبادانی آنها فراهم شود تا ضمن توجه به زیرساخت‌ها، تاسیسات اساسی استان نیز در حوزه کشاورزی و صنعت رشد کند.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تاکنون قولی نداده‌ام که آن را فراموش کرده و یا عمل نکرده باشم، تصریح کرد: من همواره به قول‌های خودم عمل می‌کنم و امروز هم می‌گویم توجه به مناطق محروم را در دستور کار قرار می‌دهم. زیرا بایستی در گام نخست حقوق مردم را بدهید.

قالیباف افزود: ظرف دو سال به حول و قوه الهی و با همت جوانان اقتصاد را سامان خواهیم داد که آرامش اقتصادی از یک روستای دورافتاده تا شهرهای بزرگ را دربر بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم دوست دارند عدالت را بچشند نه اینکه فقط درباره آن بشنوند، خاطرنشان کرد: مدیر اجرایی باید کمترین حرف و بیشترین عمل را داشته باشد؛ مدیر باید با کارش بامردم سخن بگوید، نه با کلامش.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان سخنان خود از مردم استان چهار محال و بختیاری به پاس صبر و تلاش‌شان قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4698

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.