به گزارش پیارم ، با حضور فرماندار جلسه آموزشی- توجیهی اعضای شعب  اخذ رای حوزه انتخابیه حاجی آباد  در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید بهرام پور اشرف  در این نشست ضمن تاکید بر بی طرفی مطلق اعضای شعب اخذ رای خاطرنشان کرد:اعضای صندوق ها با رعایت شرط امانتداری وظیفه شرعی و قانونی صیانت از آرای ...

به گزارش پیارم ، با حضور فرماندار جلسه آموزشی- توجیهی اعضای شعب  اخذ رای حوزه انتخابیه حاجی آباد  در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید


بهرام پور اشرف  در این نشست ضمن تاکید بر بی طرفی مطلق اعضای شعب اخذ رای خاطرنشان کرد:اعضای صندوق ها با رعایت شرط امانتداری وظیفه شرعی و قانونی صیانت از آرای مردم را به نحو احسن انجام خواهند داد .

رئیس حوزه انتخابیه  حاجی آباد همچنین با اشاره به استقبال وحضور گسترده اقشار مختلف مردم  در تمامی مراحل اجرایی انتخابات از قبیل اجرایی ،نظارت ،بازرسی و اخذ رای گفت: این تنوع حضور باعث بالا رفتن ضریب امنیت انتخابات می شود و نشان دهنده اداره امور انتخابات توسط خود مردم است .


وی گره زدن تمامی مسائل سیاسی به انتخابات را از جمله برنامه های دشمن برای عدم حضور مردم در انتخابات عنوان کرد و افزود:مردم بار دیگر با حضوردرپای صند.قهای اخذ رای بینش اسلامی و شعور سیاسی خودرا در ۲۴ خرداد ماه به نمایش خواهند گذاشت.

فرماندار شهرستان حاجی آباد در ادامه ضمن توضیح نکاتی از دستورالعمل‌های اجرایی انتخابات اظهار داشت: اعضای شعب با دقت نظر بیش از پیش درمرحله شمارش آراء و تنظیم صورتجلسات و تسلط کافی بر شرح وظایف خود عینا طبق قوانین ودستورالعمل‌های ابلاغی ستاد انتخابات  کار خود را شروع و به پایان برسانند.


پور اشرف در ادامه  اظهار امیدواری کرد  با همکاری اعضای شعب اخذ رای شاهد انتخابات پر شور و سالمی در ۲۴خرداد ماه باشیم.


در پایان دبیر ستاد انتخابات شهرستان به تشریح و توضیح کلیه موارد مربوط به انتخابات از لحظه رای گری تا پایان و شمارش آرا پرداخت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4686

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.