به رغم تحریم های مورد حمایت غرب علیه ایران، حقیقت این است که ایران در اوج نفوذ جهانی خود و در مرکز توجه جهان قرار دارد. توجه و نگاه جهان کاملا به حرف ها و واکنش های رهبر عالی ایران است. روزنامه صهیونیستی “جروزالم پست” با اشاره به انتخابات ایران، نوشت: «تحلیلگران در مورد ایران ...
به رغم تحریم های مورد حمایت غرب علیه ایران، حقیقت این است که ایران در اوج نفوذ جهانی خود و در مرکز توجه جهان قرار دارد. توجه و نگاه جهان کاملا به حرف ها و واکنش های رهبر عالی ایران است.

روزنامه صهیونیستی “جروزالم پست” با اشاره به انتخابات ایران، نوشت: «تحلیلگران در مورد ایران بر این باورند که نامزدهای انتخاباتی که به دنبال جانشینی احمدی نژاد هستند، می خواهند یک چهره معتدل از خود نشان دهند. آنها نمی خواهند چهره ای مانند احمدی نژاد از خود به نمایش بگذارند.»

 

این روزنامه ادامه داد: «کارشناسان معتقدند که سعید جلیلی و محمد باقر قالیباف بیشترین شانس را در این انتخابات دارند. از طرفی شایعاتی وجود دارد که احمدی نژاد نیز به نوعی از جلیلی حمایت کرده است. تمامی نامزدها به جز جلیلی می خواهند چهره ای معتدل و متفاوت از احمدی نژاد از خود نشان دهند. رقیب جلیلی، آقای قالیباف است. او بسیار هوشمندانه کمپین انتخاباتی خود را پیش می برد و نسبت به جلیلی چهره ای لیبرال تر از خود نشان می دهد.»

 

جروزالم پست، افزود: «به رغم تحریم های مورد حمایت غرب علیه ایران، حقیقت این است که ایران در اوج نفوذ جهانی خود و در مرکز توجه جهان قرار دارد. توجه و نگاه جهان کاملا به حرف ها و واکنش های رهبر عالی ایران است. با انتخاب رئیس جمهور ایران یکسری از پیشنهادت مذاکره از سوی قدرت های غربی روانه ایران خواهد شد. ایران تاکنون بازی های خطرناکی را انجام داده است و تا زمانی که قدرت های جهانی این بازی ایران را یک بلوف تلقی نمی کنند، ایران می تواند بدون توجه به اینکه رئیس جمهور ایران چه کسی خواهد بود، به همین مسیر خود ادامه دهد.»

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4678

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.