کیش- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که اندیشه های تابناک امام (ره) چراغ راه آیندگان است، تصریح کرد: هدایت ملت با بصیرت و مؤمن کشورمان بویژه جوانان باید بر اساس مبانی فکری امام خمینی (ره) صورت گیرد. به گزارش ایرنا دریافتی ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ...

کیش- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که اندیشه های تابناک امام (ره) چراغ راه آیندگان است، تصریح کرد: هدایت ملت با بصیرت و مؤمن کشورمان بویژه جوانان باید بر اساس مبانی فکری امام خمینی (ره) صورت گیرد.

به گزارش ایرنا دریافتی ایرنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا عامری دوشنبه در پیامی با تأکید بر ضرورت تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) به جوانان، افزود: عملی کردن افکار و اندیشه های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در تمامی عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی یک اصل مهم و مورد نیاز جامعه و کشور است.

وی یادآور شد: امام خمینی (ره) بزرگ ترین شخصیت قرن معاصر است و به همین منظور معرفی این شخصیت بزرگ و اثرگذار به نسل جوان جامعه از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: اندیشه های امام خمینی (ره) تحولات بنیادی و عظیمی را در جهان اسلامی به وجود آورد و امروز به خوبی می توان اثربخشی این اندیشه ها را در جای جای جهان به نظاره نشست.

وی ادامه داد: امام راحل با دم مسیحایی خود در کالبد ملت ایران دمید و ملت را از زیر سلطه دشمنان نجات بخشید. 

عامری گفت: امروز سرمایه عظیم انقلاب اسلامی میراث به یادگار مانده امام خمینی (ره) را در اختیار دارد که می طلبد، همگان مدافع این مکتب ارزشی و ولایی باشند.

وی بیان کرد: این امام عظیم الشان عبد صالحی بود که اخلاص، عبادت، تقوا و شجاعت او موجب شد تا این مرد الهی از چنان صلابتی برخوردار شود که با حمایت مردم، استکبار را ذلیل و قلوب مستضعفان و عاشقان انقلاب اسلامی را سرشار از نور امید کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: خصومت دشمنان با نهضت عظیم امام خمینی (ره) در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هم اکنون نیز ادامه دارد و راه مقابله با آن، عمل به تکلیف، تبیین اهداف و شخصیت آن بزرگ مرد تاریخ انقلاب اسلامی و افزایش بصیرت ها و دشمن شناسی است.

عامری در ادامه با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه تر آئین ارتحال امام (ره)، این مهم را تجلی وحدت، قدرشناسی و ادای دین ملت به امام خمینی (ره) برشمرد و یادآور شد: امام (ره) باعث عزت و سرافرازی ملت غیور ایران اسلامی درجهان شد و همه مسوولان و مردم می بایست در راستای تداوم حرکت انقلابی و تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) تلاش کنند. 

وی تاکید کرد: شیفگتان و دلدادگان روح الله با حضور در این آیین بار دیگر به جهانیان اثبات خواهند کرد که ملت ایران قدرشناس و میراث دار واقعی دستاوردهای خون شهدا، اندیشه و مجاهدت های امام (ره) و حامی واقعی رهبر، ولایت، انقلاب و نظام هستند. ک/ ۱

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4578

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.