دادستان عمومی و انقلاب شیروان گفت: با تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا برخورد قانونی می‌شود.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از شیروان، رضا امامی راد ظهر امروز در نشست توجیهی داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر های لوجلی و شیروان گفت: نامزدهای انتخاباتی باید در مدار قانون حرکت کرده ...

دادستان عمومی و انقلاب شیروان گفت: با تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا برخورد قانونی می‌شود.

خبرگزاری فارس: برخورد با تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخابات شوراها

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از شیروان، رضا امامی راد ظهر امروز در نشست توجیهی داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر های لوجلی و شیروان گفت: نامزدهای انتخاباتی باید در مدار قانون حرکت کرده و صرفاً در زمان تعیین شده اقدام به تبلیغات انتخاباتی کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شیروان همچنین از تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی  در این شهرستان خبر داد.

وی در این نشست  شیوه‌های درست تبلیغات انتخاباتی و موارد قانونی را به کاندیداهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر و روستای شیروان متذکر شد.

امام جمعه شیروان هم بر رعایت شیوه‌های سالم و قانونی تبلیغات توسط نامزد های انتخاباتی شورای های  اسلامی تاکید کرد.

حجت‌الاسلام حسین کوثری گفت: هیچ یک از کاندیدها حق تخریب شخصیت نامزد های دیگر را در جریان تبلیغات انتخاباتی ندارند.

وی با بیان اینکه کاندیدها در تبلیغات خود صداقت داشته و شعارهای بدون عمل  به مردم ندهند گفت:  همه نامزدها لازم است تا اخلاق مداری را رعایت کنند.

کوثری با اشاره به ضرورت تبلیغات صحیح در انتخابات افزود: نگاه به مسئولیت یک امانت باشد زیرا کاندیدها باید به مسئولیت نگاه طعمه‌ای نداشته باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان از مسئولیت به عنوان امانتی برای نوکری و خدمت گزاری به مردم یاد کرد و گفت: تصدی مسئولیت باید همواره با نیت خیر باشد.

وی به جایگاه شوراها اشاره کرد و تصریح کرد: شوراهای اسلامی به خاطر جایگاه باید در سه عرصه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی  فعالت کنند،  لیکن عرصه فرهنگی مهم‌تر از همه آن‌ها است .

امام جمعه شیروان وجود اتاق فکر را در محل کار شوراهای اسلامی ضروری دانست و گفت: باید از این ظرفیت برای پیشبرد امور بهره گیری شود.

فرماندار شیروان هم با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: هرچه شور نشاط انتخاباتی بالا باشد مشارکت مردم را خواهیم داشت.

عبدالصمد صفر نژاد با اشاره به اینکه کاندیداهای انتخاباتی باید الگوی مناسبی برای دیگران باشند گفت: به همین خاطر از افراد حاضر در این عرصه انتظار می‌رود به چهارچوب قانون توجه و از صرف هزینه‌های کلان تبلیغاتی پرهیز کنند.

فرماندار شیروان همچنین با اشاره به ضرورت توسعه این شهر در ابعاد مختلف، خواستار ارائه برنامه‌های کاندیداهای شوراهای اسلامی در این راستا شد.

به گزارش فارس، چهارمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات رئیس جمهوری در ۲۴ خرداد برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4544

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.