جاسک-امام جمعه اهل سنت جاسک گفت: شعار امام خمینی (ره) وحدت بین امت اسلامی بود و با انقلاب و تاسیس حکومت اسلامی در ایران، اندیشه دینی و مذهبی امام راحل در جهان توسعه یافت. شیخ محمد عقیل شیهک زهی در خطبه های نماز جمعه اهل سنت جاسک افزود: اگر امروز شاهد آن هستیم که مردم ...

جاسک-امام جمعه اهل سنت جاسک گفت: شعار امام خمینی (ره) وحدت بین امت اسلامی بود و با انقلاب و تاسیس حکومت اسلامی در ایران، اندیشه دینی و مذهبی امام راحل در جهان توسعه یافت.

شیخ محمد عقیل شیهک زهی در خطبه های نماز جمعه اهل سنت جاسک افزود: اگر امروز شاهد آن هستیم که مردم کشورهای اسلامی بر علیه حاکمان ظالم بپا خاسته اند و موج بیداری اسلامی جهان اسلام را فرا گرفته ، نتیجه انقلاب امام خمینی و نهادینه شدن اندیشه دینی و مذهبی وی در بین مسلمانان است.

وی گفت: اگر کشورهای اسلامی شعار وحدت امت اسلامی امام خمینی (ره) سرلوحه کار خود قرار دهند، هیچ بیگانه ای نمی تواند بر مسلمانان غلبه کند.

امام جمعه اهل سنت جاسک ادامه داد: امام خمینی (ره) یک رهبر انقلابی مسلمان و شخصیتی ممتاز در دنیاست که در بین مسلمانان و آزادیخواهان جهان محبوبیت فراوانی دارد.

وی خاطر نشان کرد:برای دشمنان ما، شیعه و سنی بودن فرقی ندارد و مشکل آنها با مسلمانی ماست وتلاش آنان در ایجاد اختلاف بین ما است لذا برای مقابله با دشمن راهی جز وحدت اسلامی نیست.

وی در زمینه انتخابات پیش رو اظهار داشت:شرکت در انتخابات و حضور حداکثری مردم باعث خلق حماسه سیاسی و حفظ آبرو و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.

امام جمعه اهل سنت جاسک یاد آور شد: مردم سعی کنند با تحقیق درباره نامزدهای انتخاباتی به بهترین واصلح ترین گزینه رأی دهند و از تعصبات قومی و مذهبی خودداری کنند.

شیخ شهیک زهی افزود: این دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز، زمینه آبادانی و پیشرفت کشور را فراهم می کند و مردم مسلمان ایران با خلق حماسه ای سیاسی در پیشرفت و توسعه کشورمان آماده هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4486

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.