رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به گونه‌ای حرف می‌زنند که فکر می‌کنند از آسمان آمده‌اند.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری امروز در نشست شورای اداری استان با اعلام این مطلب افزود: شنیدن حرف‌هایی که خدمات نظام و مسئولان در دوره‌های گذشته را زیر سئوال ...
رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به گونه‌ای حرف می‌زنند که فکر می‌کنند از آسمان آمده‌اند.
خبرگزاری فارس: برخی کاندیداها فکر می‌کنند از آسمان آمده‌اند

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری امروز در نشست شورای اداری استان با اعلام این مطلب افزود: شنیدن حرف‌هایی که خدمات نظام و مسئولان در دوره‌های گذشته را زیر سئوال می‌برد موجب تاسف و کمال بی‌انصافی است.

وی تصریح کرد: چرا برخی فقط نیمه خالی لیوان را  می‌بینند و با تخریب دستاوردهای گذشته خدمات نظام را زیر سئوال می‌برند.

وی با بیان اینکه در طول سه دهه از عمر نظام اسلامی خدمات زیادی ارائه شده است از کاندیداها خواست جانب انصاف را رعایت کنند.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه در راستای تمرکز زدایی و خدمات بهینه به مردم، هیجدمین دفتر استانی دیوان عدالت اداری در استان هرمزگان افتتاح شده است خاطر نشان کرد: در مقام مقایسه سال‌ها ۹۰ و ۹۱ استان هرمزگان ۵٫۱۵ درصد، در بخش شکایات از دستگاه‌های اجرایی رشد داشته و تعداد پرونده‌های شکایت از ۳۴۸ به ۴۰۲ فقره پرونده رسیده است.

منتظری تاکید کرد: آرای دیوان لازم الاجراست و تخطی از آن پیگیرد قانونی تا حد انفصال از خدمت را برای مدیران متخلف دارد.

این مقام مسئول در خاتمه “صادق درجی” را به عنوان مسئول دفتر استانی دیوان  عدالت اداری در استان هرمزگان معرفی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4468

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.