به گزارش پیارم: بیمار جوان ۱۸ ساله که مورخ ۸/۳/۹۲ در اثر اصابت چاقو به بازوی چپ در سطح قدامی داخلی با خونریزی فعال و جهنده به اورژانس این بیمارستان مراجعه نمود و فوراً توسط دکتر خوشنواز جراح جنرال بیمارستان تحت معاینه بالینی قرار گرفت و به علت خونریزی جهنده دستور انتقال به اتاق عمل ...

به گزارش پیارم: بیمار جوان ۱۸ ساله که مورخ ۸/۳/۹۲ در اثر اصابت چاقو به بازوی چپ در سطح قدامی داخلی با خونریزی فعال و جهنده به اورژانس این بیمارستان مراجعه نمود و فوراً توسط دکتر خوشنواز جراح جنرال بیمارستان تحت معاینه بالینی قرار گرفت و به علت خونریزی جهنده دستور انتقال به اتاق عمل داده شد و طی یک عمل جراحی حساس و ظریف سه ساعته پیوند شریان براکیال ( شاهرگ دست ) و پیوند عصب مدین با موفقیت انجام شد .


 

دوقلو های طلایی و سزارین موفقیت آمیز دکتر خوشنواز

بچه های دو قلوی طلایی در بهار ۹۲ در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان حاجی آباد هرمزگان از مادر ۲۵ ساله خانم مهدیه – خ ق توسط دکتر رسول خوشنواز متخصص جراح جنرال با موفقیت انجام شد . این در حالی بود که این سزارین حساس با نبود متخصص زنان و زایمان و متخصص کودکان و نوزادان در شرایط ویژه انجام شد .

لازم به یاد آوریست که چندین سال قبل مادر فوق الذکر در اولین بارداری خود با مراجعه به بیمارستان و به دلیل شرایط خاص و مشکل زایمانی و نبود متخصص زنان ، به شهرستانهای همجوار اعزام و متاسفانه در مسیر برگشت به دلیل تصادف مرگ بار ، نوزاده ۲ روزه و همسر خود را از دست داده و با مشکلات روحی فراوان درگیر بوده اند . و با ازدواج مجدد و ترس از دست دادن فرزند ، این حاملگی برای او یک شرایط طلای محسوب میشد که نهایتاً با تلاش و مهارت دکتر رسول خوشنواز و قبول انجام این سزارین پر ریسک دوقلوهای طلایی پا به عرصه وجود گذاشتند .


 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4460

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.