سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه رودان از برگزاری دوره آموزشی ویژه خادمان ، مدیران مراکز فرهنگی و هیئت امنا بقاع متبرکه در اواسط خرداد ماه خبر داد. حجت الاسلام بهرام رنجبر صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی هرمز ضمن اعلام این خبر ، شناسایی نیازها و مشکلات بقاع متبرکه را ...

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه رودان از برگزاری دوره آموزشی ویژه خادمان ، مدیران مراکز فرهنگی و هیئت امنا بقاع متبرکه در اواسط خرداد ماه خبر داد.

حجت الاسلام بهرام رنجبر صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی هرمز ضمن اعلام این خبر ، شناسایی نیازها و مشکلات بقاع متبرکه را در برطرف کردن آنها ضروری برشمرد و اظهار داشت : برگزاری دوره های آموزشی این چنینی می تواند بستر لازم و مناسب را در راستای شکوفایی خلاقیت و ابتکار دست اندرکاران اماکن متبرکه فراهم نماید که در نهایت باعث توسعه و رشد این اماکن و بقاع متبرکه خواهدشد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودان بیان داشت : عملکرد مناسب هیات امنا، خادمان و مدیران بقاع متبرکه همچنین نحوه برخورد و رفتار آنها با زائرین می تواند باعث رونق بقاع متبرکه و تبدیل این اماکن به قطب فرهنگی شود بنابراین برگزاری این دوره های آموزشی از ضروریات است.

در این دوره سه روزه آموزشی که در جوار آستانه امامزاده سید سلطان محمد (رض) برگزار می شود ، بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای هیات امنا ، خادمان و مدیران بقاع متبرکه با دستور العمل های اجرایی ، نکات اخلاقی ، اصول امداد و نجات و حراست و حفاظت در بقاع متبرکه آشنا خواهند شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4455

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.