با هدف هم اندیشی، همدلی، بحث و تبادل نظر پیرامون مشکلات شهرستان حاجی آباد، مجمع عالی بسیج این شهرستان در سالن فرمانداری تشکیل شد. به گزارش خبرنگار پیارم، فرماندار حاجی آباد در  مجمع عالی بسیج شهرستان اظهار داشت: برنامه ریزیهای تشکیلاتی موثر در  مجموعه بسیج که در سالهای اخیر در حال توسعه و سازماندهی است، ...

با هدف هم اندیشی، همدلی، بحث و تبادل نظر پیرامون مشکلات شهرستان حاجی آباد، مجمع عالی بسیج این شهرستان در سالن فرمانداری تشکیل شد.


به گزارش خبرنگار پیارم، فرماندار حاجی آباد در  مجمع عالی بسیج شهرستان اظهار داشت: برنامه ریزیهای تشکیلاتی موثر در  مجموعه بسیج که در سالهای اخیر در حال توسعه و سازماندهی است، با ایجاد انسجام هرچه بیشتر در این مجموعه به تحقق اهداف مقدس بسیج کمک خواهد کرد.

بهرام پور اشرف تشکیل شورای عالی بسیج را گامی در راستای هم اندیشی، همدلی و خلق تصمیمات پر منفعت در مسیر حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی، ا قتصادی، عقیدتی و سیاسی در جامعه عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: بسیج در هر عرصه ای که وارد شود پیروز میدان است و در این عرصه هم امیدواریم با برنامه ریزیهای دقیق و با توجه به ظرفیت های شهرستان بتوانیم همه با هم و با یاری خداوند متعال گامی مهم در رابطه با مشکلات شهرستان بر داریم.

در ادامه سرهنگ علی نژاد معاون هماهنگ کننده سپاه استان هرمزگان بیان داشت: مردم ولایت مدار ایران اسلامی بارها با حضور جهاد گونه خود حماسه های بزرگ آفریدند سال ۵۷ که مردم با دست خالی و بدون هیچ گونه امکانات نظامی توانستند با حرکت جهاد گونه خود انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

وی در ادامه افزود: مردم شریف ایران با توکل به خدا و رهبری پیامبر گونه توانست نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی را برای خود تثبیت کنند, ما باید تلاش کنیم که این انقلاب را با انقلاب حضرت مهدی متصل کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: امروز در هر جایی از نظام که مشکل پیش آمده ملت بسیجی ایران در صحنه حضور پیدا کرده  بسیج در عرصه سازندگی حرف اول را می زندو در فتنه ۸۸  بسیجیان با حضور خود نظام را بیمه کردند.

سرهنگ علی نژاد تصریح کرد امروز اتاق فکر بسیج همین مجمع است شما باید راهکارهایی برای اسلامی کردن جامعه و حفظ انقلاب و جهانی شدن اسلام تلاش کنیم, بیداری اسلامی که در کشورهای جهان شکل گرفته همه از بسیجیان کشور ایران الگو گرفتند اهمیت این مجمع خیلی بالاست وباید برای برنامه های راهبردی آن تلاش کرد.

علی نژاد در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: در ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان ما در سخت ترین عملیاتها حماسه آفریدند وما هم باید در این صحنه بزرگ حماسه آفرینی کنیم, دشمن در این انتخابات به دنبال تعطیل کردن انتخابات و اگر نتوانست به تعطیلی بکشاند آن را  به تاخیر بیندازد.

وی ادامه داد: در این انتخابات ما باید نقش آفرینی کنیم ما باید از شورای نگهبان که خماسه آفرینی کرد تشکر کنیم و اگر شورای نگهبان به وظیفه خودش به درستی عمل نمی کرد این انتخابات به خوبی برگزار نمی شد.

وی در پایان سخنان خود افزود: بر ماست که به عنوان یک فریضه الهی و ملی با حضور گسترده و شاداب و پرنشاط در حوزه های اخذ آرا بصیرت و آگاهی قرار داده و فردی را برای کلید داری ریاست اجرایی تنها حکومت شیعی عالم بر گزینیم که با تاسی و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ایران سرافرازمان را به قله های پیشرفت و عزت روز افزون برساند، فردی را به عنوان ریاست جمهوری انتخاب نماییم که بنا به فرمایش سید و مراد عزیزمان، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مردمی، کاری، ارزشی، پایبند به قانون و با تدبیر باشد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حاجی آباد نیز در این مجمع اظهار داشت: هرچه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، نیاز به انجام برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر و کارشناسانه‌تر بیشتر احساس می‌شود زیرا دشمنان هر روز برای وارد ساختن ضربه یا ایجاد توقف در روند انقلاب اسلامی توطئه جدیدی ترتیب می‌ دهند.

وی  گفت: مباحث تولید ملی، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی و بصیرت باید به صورت کاربردی در تمام سازمان‌ها و نهادها مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

 

در این نشست همچنین کارگروه های سلامت، اقتصادی، فرهنگی سیاسی، اجتماعی، بانوان؛ تربیتی اخلاقی، علمی آموزشی گزارش کار خود را ارائه دادند و در پایان بیانیه مجمع توسط برادر محمد امین سالاری قرائت شد..

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4415

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.