رئیس هیئت اجرایی بندرعباس با تاکید به داوطلبین در خصوص رعایت اخلاق انتخاباتی گفت: نامزدها از تخریب یکدیگر به شدت بپرهیزند.   احمد مرادی ظهر امروز در جلسه توجیهی داوطلبین چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی  شهرستان بندرعباس که با حضور کاندیداها، اعضای هیئت اجرایی و نظارت برگزار شد، اظهار داشت: نامزدها در جلسات تبلیغاتی خود  از تخریب یکدیگر ...

رئیس هیئت اجرایی بندرعباس با تاکید به داوطلبین در خصوص رعایت اخلاق انتخاباتی گفت: نامزدها از تخریب یکدیگر به شدت بپرهیزند.

خبرگزاری فارس: نامزدها از تخریب یکدیگر بپرهیزند

 

احمد مرادی ظهر امروز در جلسه توجیهی داوطلبین چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی  شهرستان بندرعباس که با حضور کاندیداها، اعضای هیئت اجرایی و نظارت برگزار شد، اظهار داشت: نامزدها در جلسات تبلیغاتی خود  از تخریب یکدیگر به شدت بپرهیزند.

وی افزود: با توجه به نام‌گذاری سال ۹۲ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، انتخابات یکی از مولفه‌های اصلی حماسه سیاسی است.

رئیس هیئت اجرایی شهرستان بندرعباس بیان داشت: کار ثبت نام کاندیداها و روند اجرایی آن توسط فرمانداری و همکاری دستگاه‌های اجرایی با برنامه‌ریزی منظم انجام شد.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: از مجموع ۲۳۹ نفر از نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان بندرعباس ۱۹۷ نفر را آقایان و ۴۲ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند که از این تعداد ۳۳ نفر به شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان بندرعباس راه می‌یابند.

وی با تاکید به داوطلبین درخصوص رعایت اخلاق انتخاباتی خاطرنشان کرد: نامزدها از تخریب علیه یکدیگر بر حذر باشند زیرا دشمن همیشه تلاش کرده است تا از طریق تفرقه و اختلاف وحدت میان مردم و نظام را برهم زند و دغدغه‌ای را در جامعه ایجاد کند و لذا لازم است افراد دشمن‌شناسی را مدنظر قرار دهند و با رعایت قانون به اصول انتخابات پایبند باشند.

مرادی در پایان با اشاره به جایگاه شوراهای اسلامی اظهار داشت: شوراهای اسلامی حلقه اتصال ما بین مردم و مسئولان هستند که ماهیت آن برگرفته از دین مبین اسلام است.

وی تصریح کرد: همه نامزدها با رعایت ملاحظات اسلامی و عمل به قانون زمینه حضور حداکثری مردم را در صحنه انتخابات فراهم نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4377

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.