رئیس اداره آموزش وپرورش حاجی آباد, دانش آموزان را عضوی مهم از پیکره ی بزرگ آموزش و پرورش دانسته و اظهارداشت تلاش در جهت برطرف نمودن مشکلات دانش آموزان یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش می باشد. به گزارش پیارم, مهدی سالاری در محل دفترخود با حمیدرضادهقانی دانش آموز پایه ششم دبستان پسرانه شاهدکه ...

رئیس اداره آموزش وپرورش حاجی آباد, دانش آموزان را عضوی مهم از پیکره ی بزرگ آموزش و پرورش دانسته و اظهارداشت تلاش در جهت برطرف نمودن مشکلات دانش آموزان یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش می باشد.


به گزارش پیارم, مهدی سالاری در محل دفترخود با حمیدرضادهقانی دانش آموز پایه ششم دبستان پسرانه شاهدکه به بیماری صعب العلاج (تومورمغزی)دچار شده دیدار نمود.

سالاری بیان داشت : پی گیری های خوب و مستمر مدیریت آموزشگاه پسرانه شاهد و همکاری خوب اولیاء در جهت برطرف نمودن مشکلات مالی این دانش آموزقابل تحسین است.

حسن دهقانی ولی دانش آموز بیمار ضمن قدردانی از زحمات مجموعه آموزش و پرورش ،مدیر دبستان و اولیاء دانش آموزان یادآور شد همکاری خوب این عزیزان باعث شده،جزدرمان فرزندم دغدغه دیگری نداشته باشم .

 

لازم به ذکر است روز گذشته نیز رئیس اداره آموزش و پرورش به اتفاق تنی چند از همکاران اداری در منزل این دانش آموزحضور یافته ضمن عیادت در جریان وضعیت درمانی این دانش آموزقرار گرفتند .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4360

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.