به مناسبت سیزده رجب ، خجسته میلاد با سعادت امیرمومنان حضرت علی (ع) و سالروز آزاد سازی خرمشهر مراسم مولودی خوانی و مدیحه سرایی و نور افشانی در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید. به گزارش پیارم, این آیین معنوی پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور امام جمعه, مسئولین شهرستان و خانواده های ...

به مناسبت سیزده رجب ، خجسته میلاد با سعادت امیرمومنان حضرت علی (ع) و سالروز آزاد سازی خرمشهر مراسم مولودی خوانی و مدیحه سرایی و نور افشانی در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.


به گزارش پیارم, این آیین معنوی پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور امام جمعه, مسئولین شهرستان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم  از سوی حوزه مقاومت بسیج شهری امام رضا(ع) در  پارک دولت حاجی آباد برگزار شد.

فرمانده سپاه حاجی آباد در این مراسم , ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد رجبیه و میلاد با سعادت امیرمومنان علی(ع)، سالروز آزاد سازی خرمشهر را اتفاقی شگرف دانست و افزود: همه آن دلاوری ها ی را برخواسته از ایمان و تقوای رزمندگان و شهدای والا مقامی دانست که در این راه مبارزه کردند.

سرگرد اباذر سالاری افزود: همه اقتدار ایران اسلامی در سطح جهان مدیون شهدا و ایثارگرانی که بی ادعا در جبهه های جنگ حاضر شده و اجازه ندادند کوچک ترین خدشه ای به عزت و حرمت این ملت وارد شود.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات گفت: ملت آگاه با شور و شعور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شرکت کرده و با تلاش خود چرخ های تولیدی و صنعتی کشور را به حرکت در می آورند.

وی در ادامه افزود: مشارکت مردم در پای صندوق های رای توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی می کند و مشت محکمی بر دهان دشمنان است.

حجت الاسلام قرائی, در این مراسم طی سخنانی گفت: امروز به برکت خون شهدا و ایثارگریها و از جان گذشتگیهای رزمندگان دوران دفاع مقدس و همچنین به برکت حضور بسیج و خانواده های شهدا و ایثارگران در صحنه های مختلف جامعه شاهد عزت و افتخار و امنیت ، توسعه و پیشرفت در نظام ایران اسلامی می باشیم و به الگوی بزرگی برای همه مسلمانان و ملتهای آزاده در جهان تبدیل شدیم .

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: تقدیر و تشکر می کنیم از اعضای شورای محترم نگهبان که مسئولیت سنگین بررسی و احراز صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را امانتدارانه به دوش کشیدند.

وی در ادامه بیان داشت: شورای نگهبان امانتدارانه به صلاحیت ۶۸۶ داوطلب به نحوی که نه حق آنان و نه حقوق ملت و نظام تضییع نشود، مسئولیت سنگینی است چه رسد به این که برخی گردن کلفت‌های سیاسی نیز از طرفین بخواهند فشار بیاورند.

حجت الاسلام قرائی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه رییس جمهور در نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: انتخاب فردی اصلح و کارآمد برای تصدی مسوولیت ریاست جمهوری به واقع نیازمند خلق یک حماسه سیاسی در راستای حضور هوشمندانه و با بصیرت مردم در پای صندوقهای رأی است.

لازم به ذکر است در این مراسم از خانواده های شهدا نیز تجلیل شد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4279

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.