شهردار بندرعباس گفته است : شهرداری بندرعباس آمادگی همکاری با سازمان زندانها در خصوص استفاده از توان زندانیان در اجرای پروژه های عمرانی شهر و مبلمان شهری را دارد. به گزارش هرمز ، محمد جواد سلطانزاده با بیان اینکه زمینه اشتغال مددجویان در کارهای مرتبط با شهرداری نیز فراهم است گفت: برای کمک به معیشت ...

شهردار بندرعباس گفته است : شهرداری بندرعباس آمادگی همکاری با سازمان زندانها در خصوص استفاده از توان زندانیان در اجرای پروژه های عمرانی شهر و مبلمان شهری را دارد.

به گزارش هرمز ، محمد جواد سلطانزاده با بیان اینکه زمینه اشتغال مددجویان در کارهای مرتبط با شهرداری نیز فراهم است گفت: برای کمک به معیشت زندانیان، شهرداری بندرعباس این آمادگی را دارد که از آنها در امور خدماتی و آبیاری فضای سبز استفاده کند.

شهردار بندرعباس بیان کرد: همچنین در حوزه های مختلف فرهنگی و ورزشی آماده هرگونه همکاری با اداره کل زندانها می باشیم.

سلطاه زاده ضمن ستودن فعالیت های انجام شده در زندان و ایجاد محیط آموزشی و تربیتی برای مددجویان آن را برگرفته از برنامه ریزی صحیح مدیریت آن دانست و ازسلیمانی، گفت: زندان بندرعباس وضعیت بسیار مطلوبی دارد و تلاشهای خوبی برای اصلاح و تربیت مددجویان در این زندان انجام شده است.

وی در ادامه فعالیت های انجام شده در زندان مرکزی را بسیار مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: اقدامات اصلاحی و تربیتی زندان، نشان دهنده این واقعیت است که چنین فعالیتهایی به طور چشمگیر و محسوسی در بازگشت زندانیان به زندگی سالم و عاری از رفتارهای ضداجتماعی نقش ارزنده ای دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4267

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.