یک فعال سیاسی بحرینی آزادی عبدالوهاب حسین یکی از رهبران انقلاب ۱۴ فوریه از جریان الوفای اسلامی بحرین را آغاز مجدد انقلاب بحرین دانست.   «نادر عبدالامام»، فعال سیاسی  و وبلاگ نویس بحرینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بحرین با اشاره به آزادی عبدالوهاب حسین یکی از رهبران انقلاب ۱۴ فوریه از جریان الوفای ...

یک فعال سیاسی بحرینی آزادی عبدالوهاب حسین یکی از رهبران انقلاب ۱۴ فوریه از جریان الوفای اسلامی بحرین را آغاز مجدد انقلاب بحرین دانست.

خبرگزاری فارس: آزادی عبدالوهاب حسین، نقطه آغاز دیگری برای انقلاب بحرین است

 

«نادر عبدالامام»، فعال سیاسی  و وبلاگ نویس بحرینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بحرین با اشاره به آزادی عبدالوهاب حسین یکی از رهبران انقلاب ۱۴ فوریه از جریان الوفای اسلامی این کشور اظهار داشت:حضور استاد عبدالوهاب به مثابه جریان یافتن خون جدید در جان انقلاب است.

وی تصریح کرد: مردم خونشان به جوش آمده و به اهمیت حضور استاد عبدالوهاب آگاه هستند و تا زمانی  که وی حضور داشته باشد انقلاب بحرین  وضعیت خوبی خواهد داشت.

اسامه التمیمی از فعالان سیاسی بحرین نیز، مسئولان این کشور را به آزادی تمام چهره های سیاسی و حقوقی بازداشت شده، فراخوانده و تاکید کرد: ما هرچه که با هم اختلاف داشته باشیم یک ملت واحد هستیم.

وی در دیدار با عبدالوهاب حسین ابراز امیدواری کرد که بار دیگر ثبات و آرامش به کشور بازگشته و خواسته های مردم نیز تحقق یابد.

این در حالی است که اهالی روستای النویدرات روز سه‌شنبه میزبان عبدالوهاب حسین بوده و با شعار “سرنگون باد رژیم آل خلیفه” و “عبدالوهاب با تو پیمان می بندیم” از وی استقبال کردند.

آنان همچنین شعار سرنگون باد نظام و سرنگون باد حمد را سر دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4256

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.