فرماندار شهرضا گفت: براساس برنامه ریزی انجام گرفته با همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی مراکز توزیع و مصرف مواد مخدر در شهرستان شهرضا شناسایی و منهدم می‌شود.   به گزارش  پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا سید محمد باقر محمدی  ظهر امروز اظهار کرد: آموزش هدفمند شهروندان در زمینه  خطرات اعتیاد به مواد مخدر ...

فرماندار شهرضا گفت: براساس برنامه ریزی انجام گرفته با همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی مراکز توزیع و مصرف مواد مخدر در شهرستان شهرضا شناسایی و منهدم می‌شود.

خبرگزاری فارس: مراکز توزیع و مصرف مواد مخدر در شهرضا شناسایی و منهدم می‌شود

 

به گزارش  پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا سید محمد باقر محمدی  ظهر امروز اظهار کرد: آموزش هدفمند شهروندان در زمینه  خطرات اعتیاد به مواد مخدر وآثار مخرب آن در جامعه از مهم‌ترین مصوبات نخستین جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرضا در سال جاری بوده است.

وی ادامه داد: بر این اساس تمامی دستگاه‌های فرهنگی و مرتبط با موضوع مواد مخدر در شهرضا با ارائه برنامه‌های جامع و ساختاری خود و اختصاص بودجه مناسب فعالیت‌های گسترده خود را آغاز می‌کنند.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه تنوع مواد مخدر در دنیای امروز خطرات و آسیب‌های گسترده‌ای را برای اقشار مختلف جامعه به همراه داشته است، بیان کرد: هم اندیشی با متخصصان حوزه  درمان  و پیشگیری مواد مخدر به عنوان یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاربردی در راستای کاهش این معضل مطرح است که انتظار داریم در سال جاری به شکل جدی در سطح شهرستان اجرایی شود.

وی یادآور شد: اطلاع رسانی گسترده به دانش آموزان و دانشجویان پیرامون معضل اعتیاد از دیگر مسایلی به شمار می‌رود که انتظار داریم در سال جاری به شکل جدی در سطح شهرستان محقق شود.

محمدی استفاده از ظرفیت خیران حوزه سلامت در راستای درمان معتادان را از دیگر نیازهای کنونی جامعه برشمرد و بیان کرد: درمان معتادان و ایجاد فضای مناسب برای ورود این افراد به جامعه با حمایت خیران از دیگر برنامه‌های جامع شهرستان در این حوزه است.

وی ایجاد نمایشگاه‌های دائمی را از دیگر ملزومات فرهنگ سازی در راستای کاهش معضل اعتیاد ذکر کرد و افزود: در حال حاضر مکان مناسبی جهت برگزاری این نمایشگاه انتخاب شده که انتظار داریم با تلاش‌های انجام گرفته از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان در آینده نزدیک و با اختصاص بودجه مناسب زمینه راه‌اندازی این مجموعه مهیا شود.

فرماندار شهرضا با تشریح نقش سازنده دستگاه‌های فرهنگی در کاهش معضل اعتیاد در جامعه گفت: بر همین اساس کمیته‌های حقوق شهروندی، پایگاه‌های اجتماع محور، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پایگاه‌های متولی اوقات فراغت به شکل جدی در راستای تحقق این امر تلاش می‌کنند.

وی شناسایی نقاط آلوده شهرستان شهرضا را از دیگر برنامه‌های تدوین شده در سال جاری ذکر کرد و افزود: بر این اساس مجموعه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی با شناسایی نقاط آلوده و مراکز پخش و مصرف مواد مخدر در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به پاک سازی این نقاط اقدام می‌کنند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4235

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.