نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: گفتمان انقلاب مهم‌ترین رسالت نیروهای انقلابی در صحنه انتخابات است.   به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار فارس ابوالقاسم جراره امروز در گفت‌وگو  در بندرعباس ضمن اعلام حمایت از دکتر سعید جلیلی تقویت گفتمان انقلاب را مهم‌ترین رسالت نیروهای انقلاب در صحنه انتخابات دانست. وی با اشاره به ...

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: گفتمان انقلاب مهم‌ترین رسالت نیروهای انقلابی در صحنه انتخابات است.

خبرگزاری فارس: گفتمان انقلاب مهم‌ترین رسالت نیروهای انقلابی در صحنه انتخابات

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار فارس ابوالقاسم جراره امروز در گفت‌وگو  در بندرعباس ضمن اعلام حمایت از دکتر سعید جلیلی تقویت گفتمان انقلاب را مهم‌ترین رسالت نیروهای انقلاب در صحنه انتخابات دانست.

وی با اشاره به کناره‌گیری دکتر لنکرانی به نفع سعید جلیلی این حرکت را نشانه اصل دانستن این هدف از سوی وی دانست و افزود: طبق اطلاعات واصله ظرفیت فعالین گفتمان انقلاب درسطح کشور به نفع دکتر جلیلی درحال استفاده است که نشان دهنده هم‌گرایی تمامی حامیان گفتمان مقاومت و پیشرفت است.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی افزود: دکتر جلیلی دارای شاخصه‌هایی هم‌چون سازش ناپذیری و استقامت در مقابل دشمنان است و گفتمان انقلاب، امام و رهبری را دارای ظرفیت اداره کشور و پیشرفت همه جانبه کشور می‌داند و از این جهت حمایت همه جانبه از وی را وظیفه خود می‌دانم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4229

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.