رئیس دانشگاه پیام نورمیناب از حذف کاغذ در امتحانات پایان ترم دانشجویان و برگزاری آن به صورت الکترونیکی در این مرکز خبر داد.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری میناب مهدی مصلحی طی بازدید از حوزه‌های امتحانی این دانشگاه در گفت‌و‌گو در میناب با بیان اینکه بخشی از امتحانات پایان نیمسال جاری به ...

رئیس دانشگاه پیام نورمیناب از حذف کاغذ در امتحانات پایان ترم دانشجویان و برگزاری آن به صورت الکترونیکی در این مرکز خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری امتحانات پایان ترم به صورت الکترونیکی در میناب

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری میناب مهدی مصلحی طی بازدید از حوزه‌های امتحانی این دانشگاه در گفت‌و‌گو در میناب با بیان اینکه بخشی از امتحانات پایان نیمسال جاری به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، گفت: در این امتحانات به هیچ وجه از کاغذ استفاده نمی‌شود.

وی اظهار داشت: در هر نوبت امتحانی در این مرکز زمینه برگزاری آزمون بدون کاغذ و الکترونیکی برای ۲۰ نفر فراهم شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور میناب با تشریح مزایای طرح آزمون الکترونیکی، افزود: این شیوه برگزاری آزمون، علاوه بر کاهش قابل توجه هزینه‌ها امکان اعلام سریع‌تر نمره‌های امتحانی را نیز فراهم می‌کند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت امتحانات در دانشگاه پیام نور گفت: تمام امکانات لازم برای برگزاری امتحانات با بهترین شرایط و در فضایی سالم فراهم شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور میناب اضافه کرد: در ترم‌های آینده اکثر امتحانات تستی این مرکز دانشگاهی به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

این مسئول تعداد رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌ نور میناب را ۲۴ رشته عنوان کرد و افزود: هم ‌اکنون دو هزار دانشجوی فعال در این مرکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4227

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.