هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با صدور اطلاعیه‌ای از آمادگی برای دریافت گزارشات مردمی در خصوص مسائل مربوط به این انتخابات خبر داد.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات با صدور پنجمین اطلاعیه خود، از آمادگی این هیئت برای دریافت گزارش های مردمی درباره تخلفات مربوط به ...

هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با صدور اطلاعیه‌ای از آمادگی برای دریافت گزارشات مردمی در خصوص مسائل مربوط به این انتخابات خبر داد.

خبرگزاری فارس: آماده دریافت گزارشات مردمی از تخلفات انتخاباتی هستیم

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات با صدور پنجمین اطلاعیه خود، از آمادگی این هیئت برای دریافت گزارش های مردمی درباره تخلفات مربوط به انتخابات شوراها خبر داد.

در این اطلاعیه نحوه طرح شکایات ردصلاحیت شدگان و همچنین ارائه گزارش های مردمی به هیئت‌های عالی استانی و هیئت مرکزی نظارت تبیین شده است.

متن اطلاعیه پنجم هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها به شرح ذیل است:

«شوراهای شهر و شهرداران سراسر کشور باید امانت‌دار رأی، اعتماد، محیط زندگی و اخلاق و فرهنگ مردم باشند – حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری».

بسم‌الله الرحمن الرحیم

به اطلاع می‌رساند با توجه به مصوبه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی کشور در خصوص رسیدگی به شکایات و اعتراضات داوطلبان این دوره از انتخابات شوراها درباره نحوه بررسی صلاحیت‌ها، تبلیغات انتخاباتی و دیگر موارد مرتبط با انتخابات شوراها، کمیته رسیدگی به شکایات این هیئت آماده دریافت گزارشات مردمی در این خصوص است.

همچنین داوطلبان عضویت در شوراهای شهر، از زمان دریافت مراتب ردصلاحیت خود در شهرستان‌ها و استان‌ها ۲ روز مهلت دارند تا اعتراض خود را به هیئت نظارت مربوطه اعلام کنند.

داوطلبان عضویت در شوراها روستایی هم برای اعلام اعتراض خود باید به هیئ عالی نظارت در استان مراجعه و داوطلبان عضویت در شوراهای شهر لازم است اعتراض خود را به هیئ مرکزی نظارت تسلیم کنند.

لازم به ذکر است که برای اعلام اعتراض داوطلبان عضویت در شوراهای شهر،نیازی به حضور در هیئت رکزی نظارت بر انتخابات نیست و داوطلبان می‌توانند اعتراض نامه خود را به شماره ۰۲۱-۸۸۹۴۸۳۷۹ نمابر کرده و از طریق شماره تلفن ۰۲۱-۸۸۹۴۸۳۷۸ با این هیئت در تماس باشند.

همچنین عموم مردم شریف ایران اسلامی می‌توانند از طریق وبگاه این هیئت به آدرسwww.eshora.parliran.ir نظرات و شکایات خود را مطرح کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4225

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.