مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی متناسب با نیاز روستاها باشد.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، اسماعیل نورمحمدی در مراسم پروژه گازرسانی به روستای چنار از توابع شهرستان کلات با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت عمران روستاها اظهار کرد: رویکرد دولت عدالت محور، تامین ...

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی متناسب با نیاز روستاها باشد.

خبرگزاری فارس: اجرای پروژه‌های عمرانی متناسب با نیاز روستاها باشد

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، اسماعیل نورمحمدی در مراسم پروژه گازرسانی به روستای چنار از توابع شهرستان کلات با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت عمران روستاها اظهار کرد: رویکرد دولت عدالت محور، تامین امکانات رفاهی و بهبود شرایط زندگی در روستاها است.

وی افزود: با تعریف و اجرای پروژه‌های عمرانی متناسب با نیاز روستاها، شاهد سرعت بخشیدن به روند مهاجرت معکوس از شهرها به روستا باشیم.

در ادامه محمدرضا قره‌خانی، فرماندار کلات نیز در این مراسم از افتتاح عملیات گازرسانی به هفت روستای دیگر شهرستان تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد و افزود: روستاهای لایین، احمدآباد، حاجی‌آباد، سنگ دیوار، اسدآباد، کریم آباد و گرو  در ماه‌های آتی از نعمت گاز برخوردار می‌شود.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها تعداد خانوارهای روستایی برخوردار از نعمت گاز در شهرستان به رقمی بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ مورد می‌رسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4224

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.