نشست شورای اداری شهرستان حاجی آباد با حضور فرماندار، ائمه جمعه، مسئولان شهرستان در سالن فرمانداری برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم، فرماندار شهرستان حاجی آباد ضمن تبریک به مناسبت سوم خرداد و ماه مبارک رجب افزود: خرمشهر در دوران دفاع مقدس ۲ حماسه مقاومت و فتح را در خود جای داده است. پور اشرف ...

نشست شورای اداری شهرستان حاجی آباد با حضور فرماندار، ائمه جمعه، مسئولان شهرستان در سالن فرمانداری برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پیارم، فرماندار شهرستان حاجی آباد ضمن تبریک به مناسبت سوم خرداد و ماه مبارک رجب افزود: خرمشهر در دوران دفاع مقدس ۲ حماسه مقاومت و فتح را در خود جای داده است.

پور اشرف با اشاره به فرمایش بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی که فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، ادامه داد: تنها چهل روز پس از پیروزی عملیات فتح‌المبین، عملیات بیت‌المقدس آغاز شد و هدف از این عملیات، فروپاشی قوای سازماندهی شده دشمن و آزادسازی شهر خرمشهر بود.

وی آزادسازی خرمشهر را نتیجه ایمان رزمندگان عنوان کرد و بیان داشت: نخستین مرحله عملیات در بامداد روز دهم اردیبهشت ماه آغاز شد و رزمندگان اسلام با عبور از رودخانه کارون جاده راهبردی اهواز-خرمشهر را به تصرف درآوردند.

پور اشرف مرحله دوم عملیات را روز شانزدهم اردیبهشت ماه و مرحله سوم را اول خرداد ماه سال ۶۱ عنوان کرد.

وی اظهار داشت: ۱۹ هزار و ۷۰۰ نفر از نیروهای دشمن به اسارت درآمدند و بیش از ۱۶ هزار نفر از نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند.

بهرام پور اشرف در  ادامه این جلسه با اشاره به انتخابات‌های پیش رو اظهار داشت:انتخابات در کشور ما حضور و ایفای نقش مردم است. زیرا ما در نظامی زندگی می‌کنیم که پرچمدار مردم سالاری دینی است.

فرماندار شهرستان حاجی آباد با تشریح تهدیدهای دشمن در حوزه انتخابات گفت: همه باید نسبت به این موضوع هوشیار و آگاه باشند. زیرا دشمنان به دنبال همسویی و هم صدایی عده‌ای از عمال داخلی هستند تا فضای انتخابات را به سمت و سوی ناامنی و نا آرامی کشانده و همانند آنچه در فتنه ۸۸ رخ داد از این فضا به نفع خودشان بهره برداری کنند. اما قطعا مردم با پیروی از مقام معظم رهبری، اجازه فتنه انگیزی به دشمنان داخلی و خارجی نظام را نخواهند داد.

وی در ادامه تصریح کرد: حضور گسترده مردم، انتخاب اصلح و اجرای دقیق قانون، واژه هایی است که در بیانات رهبر معظم انقلاب بارها مورد تأکید قرار گرفته و وظیفه ما به عنوان مجریان انتخابات این است تا بر همین مدار و محور عمل کنیم.

وی وظایف مسئولان همه دستگاه‌های خدماتی و اجرایی را در آستانه انتخابات بسیار مهم و خطیر دانست و گفت: ایجاد رضایت عمومی و بهبود خدمات رسانی از مهمترین وظایف مسئولان شهرستان است و نباید به بهانه انتخابات در روند خدمت رسانی به مردم کوتاهی صورت گیرد.

در این جلسه مسئولین دستگاهای اجرایی گزارشی از روند کار خود ارائه دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4213

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.