انتظار می رود کاندیداهای اصولگرا با درک شرایط موجود و با توجه به اینکه جبهه مقابل چه نقشه هایی برای انتخابات پیش رو دارند، بر روی گزینه نهایی به توافق رسیده و سایر کاندیداها به نفع وی کنار بروند. تصمیم سنجیده حجت الاسلام ابوترابی فرد برای انصراف از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری را می توان ...

انتظار می رود کاندیداهای اصولگرا با درک شرایط موجود و با توجه به اینکه جبهه مقابل چه نقشه هایی برای انتخابات پیش رو دارند، بر روی گزینه نهایی به توافق رسیده و سایر کاندیداها به نفع وی کنار بروند.

تصمیم سنجیده حجت الاسلام ابوترابی فرد برای انصراف از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری را می توان گامی مثبت و البته مهم برای تجمیع کاندیداهای اصولگرا ارزیابی کرد.

 

با توجه به هجمه سنگین رسانه های اصلاح طلب در داخل و رسانه های بیگانه در خارج علیه گفتمان انقلاب و اصولگرایی و همچنین تلاش این رسانه ها برای بحرانی نشان دادن وضعیت کشور از لحاظ سیاسی و اقتصادی و معرفی کاندیدایی خاص به عنوان منجی این وضعیت، بی شک هرگونه اقدامی از سوی اصولگرایان برای تجمیع و ائتلاف روی یک نامزد نهایی، می تواند تاثیر مهمی در خنثی کردن توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی داشته باشد.

انتظار می رود کاندیداهای اصولگرا با درک شرایط موجود و با توجه به اینکه جبهه مقابل چه نقشه هایی برای انتخابات پیش رو دارند، بر روی گزینه نهایی به توافق رسیده و سایر کاندیداها به نفع وی کنار بروند.

گفتنی است تصمیم ابوترابی فرد در پاسخ به درخواست ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس که خواستار انصرافش از کاندیداتوری ریاست جمهوری بودند صورت گرفت.

 

علی رضا منادی عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز مجلس اعلام کرد، ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای از حضرت حجت الاسلام ابوترابی فرد نائب رئیس اول مجلس درخواست کردند که در مجلس بمانند و تقاضا کردند با صرف نظر از حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری همانند گذشته امکان بهره‌مندی ملت بزرگ ایران از خدمات ارزشمند ایشان در مجلس شورای اسلامی فراهم شود.


سپس حجت الاسلام ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را برعهده داشت، ضمن تشکر از نمایندگان مجلس، گفت: بنده کوچکترین برادر شما سروران عزیز هستم در نهاد قانونگذاری و امیدوارم قدردان محبت و عنایت شما سروران عزیز باشم.

وی افزود: امیدوارم به عنوان برادر بسیار کوچک افتخار خدمت در این مجموعه را داشته باشم.

این جملات ابوترابی فرد با تشویق و احسنت احسنت نمایندگان مواجه شد و ابوترابی فرد در پاسخ به آنها گفت از بذل محبت سروران گرانقدر نسبت به برادر کوچک خودشان تشکر و تقدیر می‌کنم. موفق باشید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4168

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.