مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: دیوان محاسبات چشم بینای نظام و بازوی توانمند مشورتی برای دستگاه‌های اجرایی است.   اکبر سلیمانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و هیئت نظارتی دیوان محاسبات هرمزگان اظهار داشت: دیوان محاسبات با تعامل و همکاری مناسب در راستای اجرای قانون، همیشه همراه دستگاه‌های اجرایی در بهبود عملکرد مالی بوده ...

مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: دیوان محاسبات چشم بینای نظام و بازوی توانمند مشورتی برای دستگاه‌های اجرایی است.

خبرگزاری فارس: دیوان محاسبات بازوی توانمند مشورتی دستگاه‌های اجرایی است

 

اکبر سلیمانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و هیئت نظارتی دیوان محاسبات هرمزگان اظهار داشت: دیوان محاسبات با تعامل و همکاری مناسب در راستای اجرای قانون، همیشه همراه دستگاه‌های اجرایی در بهبود عملکرد مالی بوده است.

وی تصریح کرد: پاسداری از بیت المال مهم‌ترین وظیفه دیوان محاسبات است که با توان بالای تخصصی و نظارتی این مهم را انجام می‌دهد.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان با بیان اینکه ارشاد و راهنمایی‌های دیوان محاسبات همیشه گره گشای دستگاه‌های اجرایی بوده است، اظهار داشت: کار در زندان‌ها خاص و متفاوت از سایر دستگاه‌های اجرایی است و دیوان محاسبات باید دید وسیعی نسبت به زندان‌ها داشته باشد.

سلیمانی نهادینه شدن انضباط مالی در دستگاه‌های اجرایی را از دغدغه‌های کاری عنوان کرد و گفت: هدف دیوان محاسبات کمک به توسعه و بهبود عملکرد مالی دستگاه‌های اجرایی است.

وی با بیان اینکه برای خیلی از چالش‌ها راهکار قانونی وجود دارد، برای هر گونه همکاری و مشورت قول همکاری داد.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان همچنین خواستار برگزاری دوره‌های کاربردی و آموزشی مالی و ذی‌حسابی در استان شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4157

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.