اسرائیل که این روزها در سایه بحران اقتصادی که در حال غرق شدن در آن است، در حالتی از سردرگمی به سر می برد و با کسری بودجه معادل ۱٫۳میلیارد دلاری دست و پنجه نرم می کند. جام بین الملل: پایگاه اینترنی شبکه الجزیره ” (aljazeera) امروز گزارش داد که وزارت دارایی دولت اسرائیل به ...

اسرائیل که این روزها در سایه بحران اقتصادی که در حال غرق شدن در آن است، در حالتی از سردرگمی به سر می برد و با کسری بودجه معادل ۱٫۳میلیارد دلاری دست و پنجه نرم می کند.

جام بین الملل: پایگاه اینترنی شبکه الجزیره ” (aljazeera) امروز گزارش داد که وزارت دارایی دولت اسرائیل به ریاست “بنیامین نتانیاهو” برای تامین کسری بودجه خود دست به دامان اجرای سیاست های جدیدی شده که این امر باعث ایجاد نارضایتی شهروندان اسرائیلی ‘گردیده است.

 

بنا بر این گزارش، یکی از این سیاست ها “مالیات جمجمه” است که به دریافت مالیات برای قبور اطلاق می شود که طبق این قانون خانواده و وابستگان متوفی باید سالیانه مبلغی را به عنوان مالیات پرداخت کنند که این مبلغ به صدها دلار بالغ می شود.

 

اسرائیلی که این روزها در سایه بحران اقتصادی که در حال غرق شدن در آن است، در حالتی از سردرگمی به سر می برد و با کسری بودجه معادل ۱٫۳میلیارد دلاری دست و پنجه نرم می کند، باعث آن شده که دولت اسرائیل دست به دامان سیاست هایی این چنینی برای خروج از این وضعیت، شود.

 

“باسل غطاس” نماینده کنیست این نوع مالیات بستن برای مردم را مسخره و مایه نامبالاتی دولت اسرائیل و نشان از عدم رعایت حقوق انسانی در این دولت دانست

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4148

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.