روزنامه نیویورک تایمز با برشمردن بعضی از دارایی های مالی آقای هاشمی و خانواده اش، او را فردی تاثیرگذار در رسیدن افراد به قدرت در ایران دانست. روزنامه نیویورک تایمز (The New York Times) حضور آقای هاشمی رفسنجانی در لحظات اخیر ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری، و همچنین شرایط و اوضاع پیش روی وی را ...

روزنامه نیویورک تایمز با برشمردن بعضی از دارایی های مالی آقای هاشمی و خانواده اش، او را فردی تاثیرگذار در رسیدن افراد به قدرت در ایران دانست.

روزنامه نیویورک تایمز (The New York Times) حضور آقای هاشمی رفسنجانی در لحظات اخیر ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری، و همچنین شرایط و اوضاع پیش روی وی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به نوشته سایت روزنامه الشرق الاوسط (Alsharq Alawsat) که این مطلب زا انعکاس داده است، نیویورک تایمز با برشمردن بعضی از دارایی های مالی آقای هاشمی و خانواده اش، او را فردی تاثیرگذار در رسیدن افراد به قدرت در ایران دانست.

 

این روزنامه آمریکایی با بررسی “دوران اوج و افول هاشمی در نظام و نزد مردم ایران” بازگشت وی را تقلایی برای رسیدن به روزهای خوش گذشته دانست.

روزنامه نیویورک تایمز افزود: «اگر با نامزدی هاشمی رفسنجانی موافقت شد که این مساله مورد تاکید است؛ باید هاشمی را در حال قدم گذاشتن بر روی طنابی باریک دید؛ چرا که از یک طرف باید انتظار اطرافیانش را که دنبال آزادی سیاسی و اقتصادی هستند را پاسخ دهد و از طرفی دیگر باید جلوی ایجاد تنش با مسئولان نظام را بگیرد، مسئولانی که بسیاری از آنان خواستار محاکمه وی هستند».

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4147

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.