بازرس ویژه استاندار هرمزگان از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سطح استان خبر داد.   به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی استانداری و امور بین‌الملل هرمزگان، علی اسدی در حاشیه بازدید از انبارهای غذایی در بندرعباس از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: با تدابیر استاندار به زودی ...

بازرس ویژه استاندار هرمزگان از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سطح استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سطح هرمزگان

 

به گزارش پیارم به نقل از روابط عمومی استانداری و امور بین‌الملل هرمزگان، علی اسدی در حاشیه بازدید از انبارهای غذایی در بندرعباس از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: با تدابیر استاندار به زودی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مرکز و شهرستان‌های استان برپا می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با هدف سهولت تامین مایحتاج عمومی توسط مردم با قیمت‌های مناسب، در سطح استان برگزار می‌شود.

اسدی با بیان اینکه هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد، ابراز داشت: با توجه به بازرسی‌های صورت گرفته از انبارهای سطح شهر و کنترل بازار خوشبختانه هیچگونه کمبودی در بازار وجود ندارد.

وی از بازرسی مستمر و مداوم بر واحدهای صنفی مختلف خبر داد و خاطرنشان کرد: بازرسان همواره به صورت مستمر و به طور محسوس و نامحسوس بر واحدهای صنفی در حوزه‌های مختلف نظارت می‌کنند.

اسدی که در ادامه بازدیدهای خود از واحدهای صنفی این بار به سراغ انبارهای مواد غذایی و صنوف پوشاک رفته بود با بیان اینکه هیچکس حق ندارد با گرانفروشی و تخلف باعث ایجاد تشویش در بازار شود، تصریح کرد: در این بازدید پنج واحد صنفی تذکر گرفتند و یک واحد صنفی مواد غذایی نیز به دلیل گرانفروشی، عدم رعایت بهداشت و عدم نصب برچسب قیمت پلمب شد.

بازرس ویژه استاندار هرمزگان میزان جریمه واحدهای صنفی متخلف را بالغ بر ۹ میلیون ریال اعلام کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بازرسی از اصناف از تاکیدات مهم و ویژه نماینده عالی دولت در استان است که به طور مداوم انجام می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4126

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.