برخی از مغازه‌داران دهدشتی اقدام به نصب تابلوهای دور از شأن جامعه دینی بر سر درب مغازه‌های خود کرده‌اند که این مساله نتیجه بی‌توجهی مسئولان فرهنگی و نظارتی است. متأسفانه چند وقتی است که تعدادی از مغازه‌داران دهدشتی که البته ناشی از غفلت مسئولان فرهنگی و امنیتی است اقدام به نصب تابلوهایی زننده و دور ...

برخی از مغازه‌داران دهدشتی اقدام به نصب تابلوهای دور از شأن جامعه دینی بر سر درب مغازه‌های خود کرده‌اند که این مساله نتیجه بی‌توجهی مسئولان فرهنگی و نظارتی است.

متأسفانه چند وقتی است که تعدادی از مغازه‌داران دهدشتی که البته ناشی از غفلت مسئولان فرهنگی و امنیتی است اقدام به نصب تابلوهایی زننده و دور از شأن جامعه بر سر درب مغازه‌ها و پاساژهای خود کرده‌اند.

غفلت مسئولان و بی‌پروایی فروشندگان

جالب اینجا است که این تابلوها در اصلی‌ترین و پرترددترین خیابان‌های شهر قرار دارند و این‌که چرا تاکنون و با گذشت چندین ماه از نصب آن‌ها مسئولان فرهنگی و پلیس اماکن در مورد جمع‌آوری آن‌ها اقدامی نکرده‌ است جای بسی سؤال دارد.

آزاد خردمند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه با بیان اینکه وظیفه ما نظارت بر چاپخانه‌ها و امر به معروف است، اظهار داشت: وظیفه جمع‌آوری چنین موارد ضداخلاقی نیز با پلیس اماکن است.

و این امر نیز در نوع خود جالب است که چرا مسئولان شهر دهدشت تاکنون با چنین موضوع ضدفرهنگی و ضددینی برخورد نکرده‌اند و آیا مسئولان به این مسئله فکر کرده‌اند که اهمال و کم‌کاری آن‌ها در مبارزه با چنین مواردی چه عواقب وخیمی در سطح جامعه دینی و شیعی شهر دهدشت خواهد داشت

عرضه و فروش لباس‌های زنانه در ملاءعام

و چه کسی باور می‌کند در شهری کاملًا دینی که مردمانش همواره به تعهد دینی شهره عام و خاص بودند انواع مانکن برهنه و لباس‌های زیر زنانه به راحتی و در تمامی بازار و پاساژهای شهر دهدشت در معرض دید عموم قرار گیرند و آب از آب تکان نخورد.

و در پایان امید می‌رود که مسئولان شهر و دیارمان از خواب غفلت بیدار شوند و نگذارند که جامعه دینی شهرمان به سوی بی‌دینی گام بردارد و چه بسا آسان گذشتن از مسائل به ظاهر ساده و سطحی همه ما را به منجلاب بی‌دینی و لاابالی‌گری بکشاند.



برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4095

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.