معاون استاندارهرمزگان و فرماندار ویژه میناب گفت: تلاش در جهت حضور حداکثری در انتخابات و ترغیب مردم در حماسه سیاسی وظیفه همگان است.   به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در بخش شرقی هرمزگان، عباس خدادادزاده در حاشیه برگزاری آزمون آشنایی با قانون انتخابات شوراها برای عوامل اجرایی انتخابات در میناب طی سخنانی اظهار داشت: آنچه که ...

معاون استاندارهرمزگان و فرماندار ویژه میناب گفت: تلاش در جهت حضور حداکثری در انتخابات و ترغیب مردم در حماسه سیاسی وظیفه همگان است.

خبرگزاری فارس: تلاش برای حضور حداکثری در انتخابات وظیفه همگان است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در بخش شرقی هرمزگان، عباس خدادادزاده در حاشیه برگزاری آزمون آشنایی با قانون انتخابات شوراها برای عوامل اجرایی انتخابات در میناب طی سخنانی اظهار داشت: آنچه که در دستور کار اصلی عوامل اجرایی قرار دارد، ‌برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاست که همه باید در راستای حضور حداکثری، ‌‌ترغیب و تشویق مردم به شرکت در انتخابات، قانون‌مداری، ‌امانتداری و رعایت عدالت عمل کنند.

وی افزود: بی‌شک مردم ایران اسلامی با حضور چشمگیر و حماسی خود در انتخابات ۲۴ خرداد ماه یک بار دیگر موجبات خرسندی مقام معظم رهبری و یا ناامیدی دشمنان را فراهم می‌کنند.

خدادادزاده در ادامه به حضور گسترده مردم در ۲۶ دوره انتخابات در کشور اشاره کرد و گفت: حضور آگاهانه و توام با بصیرت مردم در صحنه‌های مختلف و حساس به ویژه انتخابات طی ۳۴ سال عمر انقلاب اسلامی نشانه شعور بالای سیاسی مردم شریف ایران اسلامی و نعمت رهبری است.

فرماندار ویژه میناب افزود: ملت ایران همواره در دفاع از ولایت و آرمان‌های انقلاب و حرکت در مسیر شهدا به بهترین شکل، ‌دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند.

وی همچنین افزود: مردم ایران در انتخابات ۲۴ خردادماه با خلق حماسه‌ای دیگر، کاندیدای اصلح را برای شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری انتخاب می‌کنند.

خدادادزاده در بخش دیگری از سخنان خود به فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت انتخابات و حضور مردم اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات برای ملت و جامعه بهترین فرصت و یک نعمت الهی است.

معاون استاندار هرمزگان ادامه داد: انتخابات توسط مردم و با یک قانون مترقی و جامع در ایران اسلامی برگزار می‌شود و مجریان آن نیز با اجرای دقیق قانون و حفاظت از آرای مردم عمل می‌کنند.

وی گفت: عمل به قانون و منویات رهبر معظم انقلاب ضمن خلق حماسه زیبا و ‌مصونیت در برابر هجمه توطئه‌های دشمنان، ‌عزت و سربلندی هر چه بیشتر نظام را نیز در پی خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4032

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.