شهدا را خدا با نام خودش پایدار و ماندگار می کند به گزارش هرمز: حسن موسایی سفتران دومین یادواره شهدا سر ریگ دوم ایسین بندرعباس گفت:شهدا را خدا با نام خودش پایدار و ماندگار می کند، شهدا مهمانان دائمی سفره الهی هستند.   حجت الاسلام حسن موسایی امام جماعت شهرک امام رضا سخنران ویژه دومین ...

شهدا را خدا با نام خودش پایدار و ماندگار می کند


به گزارش هرمز: حسن موسایی سفتران دومین یادواره شهدا سر ریگ دوم ایسین بندرعباس گفت:شهدا را خدا با نام خودش پایدار و ماندگار می کند، شهدا مهمانان دائمی سفره الهی هستند.

 

حجت الاسلام حسن موسایی امام جماعت شهرک امام رضا سخنران ویژه دومین یادواره چنین بیان نمود که شهدا مرگ و فنا ندارند، بظاهر جسم مطهر از دید ما مخفی است اما وجود شهدا در بین ما ملموس است. چنین برنامه هایی را میتوان عنایات و توفیقی که شهدا به ما نموده اند یاد کنیم.

موسایی در ادامه بیان نمود: با یاد شهدا است که ما امروز می توانیم روی پای خودمان بایستیم و در دنیا الگو باشیم و حرف اول را بزنیم.

وی تاکید نمود شهدا ولی امر خود را تنها نگذاشتند و به ندای رهبر خود لبیک و در میدان نبرد سر از پا نشناخت.

ایشان توصیه خود را به مردم روستای سرریگ دوم با اینکه وجود شهیدان ۱-محمد صابری ۲-رجب پا بسته ۳-محمد پور ۴- عباس نیلاد یک افتخار و سند عزت برای این منطقه دانست و گفت این افتخار و مدال را کم حساب ننمائید. شهدا به گردن ما حق دارند. سپس بیایم ما هم همانند شهدا از ارزشهای امام از منویات رهبری حفاظت و حراست کنیم و این یعنی یاد شهداء.

وی ادامه داد: جوانان ( پسران،دختران ) به این موضوع توجه داشته باشید که رفتن جلو آتش گلوله دشمن کار همه کس نیست. اما شهدا همه ارزشها را با هم داشتند و بدنبال کسب آنها بودند. بچه های ۱۵ تا ۱۶ ساله اولیاء خدا بودند نباید فراموش کنیم که فرزندان ما روی سیم خاردارها می خوابیدند تا معبر باز شود و همه از روی آنان رد می شدند نباید ما اجازه بدهیم تهاجم فرهنگی به روستای ما بیاید. باید خودمان را از دیدگاه عقیدتی آماده کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=3919

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.